Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '20

 
Kategori
Ruh Sağlığı
Okunma Sayısı
25
 

Hipnoz ve Ankisyete

Eğer endişe çekiyorsanız, yalnız olmadığınızı bilmek çok önemlidir. Şu anda dünya genelinde engelliliğin% 40'ı depresyon ve anksiyeteden kaynaklanmaktadır ve en son Psikiyatrik Morbidite Araştırması'na göre, Birleşik Krallık'ta bir tür anksiyete bozukluğu olan üç milyon kişi bulunmaktadır.  Biraz kaygı faydalı olabilir, kişinin motivasyonunu ve dürtüsünü artırabilir. Sorun, kaygı çok yoğun veya çok uzun olduğunda ortaya çıkar. Bu durumda, kaygı, bir kişinin günlük yaşamına ve rutinine müdahale etmeye başladığında zayıflatıcı hale gelir.  Kaygı tüm vücudu etkileyebilir. Semptomlar panik atak, sıkı bir göğüs, eklem ağrıları, baş ağrısı, baş dönmesi, yorgunluk, iştahsızlık ve diğer birçok endikasyon içerebilir.  Modern toplum, kaygı stresi seviyemizi arttırmak için çok şey yapar ve neden epik oranlara ulaştığını görmek kolaydır. Kavga veya uçuş tepkilerimiz sürekli aktif hale geliyor. Artık doğal çevremizde karşılaştığımız kaplanlardan veya ayılardan kaçmıyoruz, bunun yerine öfkeli bir patron, rekabetçi meslektaş veya borç tahsildarı yerini aldı. Daha da kötüsü, çoğu zaman koşamamamızdır.    Bunun yerine, yaşamımızdaki tüm farklı alanlardan gelen farklı stresler birikir ve bedenlerimize zarar verir. Birçok insan sadece bir başa çıkma mekanizması olarak kapanır ve uyuşur. Bu kısa vadede yardımcı olabilir, ancak duygular yankıları olmadan asla gerçekten bastırılamaz veya bastırılamaz. Duygularınız susturulmak istemiyor, kabul edilmek istiyor. Onları kabul etmezseniz, vücudunuzun dikkatinizi çekmek için yeni yollar yaratacağını göreceksiniz.  Kabuslar veya baş ağrılarınız olabilir, aniden kötü bir grip vakası ile düşebilirsiniz, bu durumda durmaya ve iyileşmeye zorlanırsınız. Duygularınız elçidir. Vücudunuz size nerede olduğu konusunda mutlu olmadığını ve bir değişikliğe ihtiyaç olduğunu söylüyor.  Hipnoterapi , kişisel farkındalığınızı artırarak ve bu duygularla temasa geçmenize yardımcı olarak yardımcı olabilir. Bir kişi savunma mekanizmalarını aştığında, kaygının başladığı noktaya gerilemek veya sadece stresi tetikleyen şeyin ne olduğunu anlamak daha kolaydır. Korkma korkunuzla yüzleştiğinizde çok daha sakin olduğunuzu göreceksiniz. Bir kekemeci paradoksal reklam kullandığında olduğu gibi, başka bir kişinin önünde bir kekemeye sahip olduklarını kabul etmek ve kabul etmek, artık kendilerine karşı savaşmadıkları için onları rahatlatacaktır.    Sakinlerin sizin için nasıl hissettiklerini görselleştirerek ve bunlara dokunarak, ihtiyaç duyduğunuzda bu güvenlik duygularına bağlanmayı öğrenebilir ve kendinizi bir zamanlar ezici bulduğunuz belirli durumlara duyarsızlaştırmaya başlayabilirsiniz. Çoğu zaman bir duruma aşırı tepki gösteriyoruz.  İç eleştirmeninizi dinleyerek, zihninizde farkında bile olamayacağınız olumsuz düşünce süreçlerinden kurtulabilirsiniz. Neden bu sese sahip olduğunuzu anlamak, bir amacı olduğunu - sizi güvende tutmak için - ve bunu yaptığınız için teşekkür etmek, ancak bu eski varlık yollarının artık sizin için çalışmadığına ve şimdi hazır olduğunuza karar vermek Degisim icin.    Odaklanma çok önemlidir. Tüm zamanınızı stres belirtilerinize odaklanarak geçirirseniz, daha fazla stres yaşarsınız. Bunu kabul ederseniz, strese neden olan durumu değiştirir ya da kabul ederseniz ve daha sonra şimdide kalarak dışarıdan odaklanmak için çaba gösterirseniz, anksiyete seviyelerinizde anında bir düşüş görürsünüz. Unutmayın, zihin aynı anda iki duyguyu tutamaz. Rahat ve gergin olamazsınız, biri ya da diğeri. 

Nurcan Koşan bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 54
Toplam yorum
: 11
Toplam mesaj
: 2
Ort. okunma sayısı
: 2072
Kayıt tarihi
: 06.08.12
 
 

Psikoterapist / Hipnoterapist - Yüz ve Vücut Dili Analisti - Yazar - Gezgin ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster