Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hırsıza Uygun Pozisyon Yaratma

Yapılan hırsızlıkların yarısında bizim payımız var, adeta “Gel beni soy” diyoruz; geçende adamın biri sokak ortasında para sayıyordu niyeti bozdum valla!

Sonra diyoruz ki “paramı çaldılar!”

Çalarlar tabi, ellerine sağlık!

Fit takılıyor spor giyiyoruz ya cep yok malzeme çok cüzdan müzdan mecburen cep şişkin; sokakta yürürken cebime baktığını düşündüğüm herkesi hırsız sanıyorum!

Para yoksa daha kötü, sökül deyip dövüyorlarmış. Soy bulursan senin diyeceğim de soyduktan sonra tövbe tövbe…

Bir tevatüre göre polis bu işlere bakmıyormuş.

Uygun pozisyon yaratarak hırsızlığı teşvik ediyoruz, şişkin çantaların içinde para olabileceğini herkes düşünür.

Hırsızlar dilenciler bana çok dalıyorlar çünkü zengin görüntüsü var. Fakir gibi görünmeye çalışınca da dilenci sanıp para veriyorlar.

Zengin para taşımaz fakir zaten aç, bu ikisinin arasında bir “orta sınıf” var hırsızlar bunları kekler. Ben de maalesef bu keklerdenim.

Biraz dikkatli olalım da ülkemizin namuslu insanları bizim yüzümüzden hırsız olmasınlar.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..