Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

25 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Hoş kokulu yağmurum...

Hoş kokulu yağmurum...
 

Hafiften bir rüzgar esiyor

“Deniz’den”

Yalayıp geçerken saçlarımı

Dinliyorum

Kulağıma fısıldar gibi söylediklerini

Damarımdaki

Duygulu kırmızı aşk şarabım,

Benim için

Sana haramdır dediler inanmadın

Değil mi?

Hoş kokulu yağmurum

Gözyaşları

Damarımda sağanak yağmur damlası

Gitme!

Dikenlidir

Bildiğim tüm sensizlikler

Okşa yanaklarımı

Azalır tüm acılarım biter sızılarım

Öptüğün

Dokunduğun yer hala sımsıcak

Yakar

Göğüs kovuklarımdan içimi

Yüreğim

Kaf dağının ardında oya ağacı

Bakışların ince

İnce işleyen sanatkarıdır dünyamın…

***

Ya senden sonrası

Nereye baksam kime baksam

Düşer hayalin

Havaya

Suya toprağa düşen cemreler gibi

Sana akar

Adını sanının bilmediğim nehirler

Sana benzer

Baktığım, kokladığım tüm çiçekler

Yine de

Seninle kaç kıyamet yaşadık, sen

Diri diri

Kaç kez gömdün

Aşkımızı sevda mezarlığına

Oysa sen

Sana sakladığım

Ömrümün akşamsefasıydın

Neyse!

Haklısın gitmek de var

Kalmak

Hatta ölmekte varmış kaderde

Ne fark eder ki

Benim için artık çıkmaz sokaktır

Sensizlik…

***

Gittin ya o gün selamsız

Senden kalan

Tahta bir sandalye

Bir tabak bir de dağınık yatak

Bir de

Muhayyer kürdi saz semaisi…

Hayır!

Ağlamıyorum

Hafiften bir rüzgar esiyor

“Deniz’den”

Sadece dinliyorum kulağıma fısıldar gibi

Söylediklerini

Hoş kokulu yağmurum son kez

Diyorum ki;

Ben sende akar deli çağlarım

Gitme!

Veda etmeye de gelme

Unuttun galiba

Ben bundan yirmi beş yıl önce bugün

Seninle doğdum

Sevdan olmasaydı kesilmezdi

Göbek bağım…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

İstanbul 25.03.2017 13.30

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..