Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Hovarda

Hovarda
 

Hovardayım yine bügün

Aldatıyorum

Yaşadığım bu dakikayı

Yaşadığım diğer dakikalarla

Bendeki seni

Sendeki benle

A adam sende

Boşveeeeeeer

Gördükmü bir fayda

Sahiplendiğimiz sadıklıktan

Satmışım anasını

Hovardayım iste

Aldatıyorum

Ruj izin kalmış kadehi

Ruj izleri kalmış kadehlerle

İçindeki sarhoşluğu

Boşaltıp damarlarıma

Aldatıyorum

Gündüz tanıştığım güneşi

gece seviştiğim ayla

terkedilmiş sensizliğimi

yalnızlığımla

avuçlarımda çiçek açmış nasırları

bir şans kuponuna ödediğim bedelle

Kendimi

kendimle

aldatıyorum

Ama bunu ben hep yapıyorum!!!!!!

Eeeeeeee ne yaparsın

Haince bir zevk

Anlatımsız gurur bu

At nalındaki uğurun

kupa kızlı şansımla, çiftleşmesi

Nazar boncuğundaki göze gelmişliğimin

dualarla okunmuşluğu

Kusursuzluk bağlamında

makasla kırpılmışlığın,

anlatımsız özdeşleşmesi bu

Yanı bağnazlığıma attığım kazık

Ooohhh değmesin canıma.

14.12.2001 Cuma Utku Aksu (soğuk gerçek)

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..