Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
 

Hukuk kuşlar kadar özgür olmadıkça...

Hukuk kuşlar kadar özgür olmadıkça...
 

Açılımın ilk şaaşasıyla,

açılıma açılamayanlar.!!

Tam tepkilerini koyacakken...

Dalga dalga,

gazi payesine erişmiş olanlar,

şehit olmuşların anaları,

ve o şaşayı, içine sindiremeyenler,

tam yüksek prededen de, ses çıkaracakken..!!

4.5 ay beklemiş

karanlık odada ki, o belgenin aslı..

Bando mızıka eşliğinde çıka geldi.

Birden,

Türkieye'deki bu açılım maçının...

kalesi değişiverdi ve amigoları da...

O açılım tepkisini çıkartacaklar ise,

öyle bir tokat yediki,

hepsi sus pus oluverdiler.

Ordu ve hükümet,

bu seferde tam birbirine girecekti ki,

yok çağırdık, yok çağırmadılar,

yok askeri savcılık, asli belgeyi 4 kez istedi...

yok sivil savcılık asli belgeyi göndermiyor...

tamda, kurumlar arasındaki uyumun daniskasını..

ibretle seyrediyorduk ki,

bu işin sonu ne olacaktı gibi, merakımızdan da kudururken,

teğet ekonomiyi de, defderimizden silmişken.

savcılık dinleniyor skandalı patladımı..?

***?????????****

*********************

Bu ülke nasıl bir yer.?

Niye her şey, bu kadar toz duman.?

Hangi güç, neleri yönetiyor.?

TV'ler, radyolar, insanlar

"Hitler Almanya'sından" bahsediyorlar.

kemiklerime kadar titriyorum.

sizi bilmem ama... bir T.C. vatandaşı olarak

zavallı ve acınacak haldeyim...

21. yüz yılın Türkiye'sinde.

Bu nasıl demokrasi.?

Ve ben...

evet ben...!!

bende dinleniyormuyum.. paronayısını ne yapacağım.?

Yoksa siz demi, dinleniyorsunuz.. Sizin paroyanızın değeri ne..?

**********************

Kim, Eminönü'ndeki kuşları özgür bırakacak..?

Sanmayınki, kuşlarda özgürdür bu ülkede.?

Çünkü, " hukuğun da özgürlüğünü çaldılar "..!!

"" Hukuk, kuşlar kadar özgür olmadıkça.."" bir ülke de,

Din hiç bir işe yaramaz.

Ekonomi hiç bir işe yaramaz.

Bilim hiç bir işe yaramaz.

Toptan... insanları bile, bir işe yaramaz...

Tabii... bende.!!!

Bende.

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..