Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
 

Köylülük göz ağrısından kötü imiş...

Köylülük göz ağrısından kötü imiş...
 

ALINTIDIR


İlk cep telefonunu aldığım günü bile hatırlamıyorum. Tabi nerden hangi mağzadan aldığımıda. Faturası öyle şeyler saklamak adetim olmadığından oda yer ile yeksan olmuş durumda.

Şimdi diyeceksiniz, bütün bunlardan bize ne, bize ne olurmu bugün benim başıma gelen, belkide bir çok insanın bu saat itibarı ile başına gelmiştir. Tabi benim gibi sivri zeka iseler.

VADOFONE mesaj gönderiyor, T.C kimlik numaranızı bildirin diye. Ben gelen mesajlara hiç aldırmıyorum. Nedenmi diyorlar ya sizi kandırabilirler, mesajları dikkate almayın. Bende hiç dikkate almıyorum, tabikiiii. Son bir mesaj 10 Kasım da telefonunuz kapatılacaktır. Bende aynen gelen meseja cevap verdim. Dururmuyum. Hadi kapatın da görelim dedim, efelik tasladım. Tasladım da olan bana oldu. Bizim telefon TC kimlik numarasından dolayı, aynen kuşlar gibi uçtu gitti.

Açılması için müracaat ettiğimde, ya arkadaşlar ben TC kimlik numarasını almak için ne zahmetler çektim, bir defa annemin karnında 9 ay bekledim, dışarı çıkmak için, hadi çıktık, ağladık susuturuncaya kadar çevreye onca eziyet verdik, nihayet büyümeye başladık eziyetlerle, bir baktıkki bizleri vatandaş olarak numaralayacaklarmış, aman en ön numarayı almak için kuyruklarda dolaştık. Nihayet bir numaraya kavuştuk. Zorlukla alınan bir numara öyle kolay verilirmi dedik.

Onlarda hadi bekleyin biraz, zor olan işlerin çözümüde zor olur dediler. Telefonumu kurtarmak yani numaranı kurtarmak zorundayım. Bunun içinde intihar etmeyi düşünmüyorum. Şu zavallı kediciğim gene bana yardımcı.

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..