Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Hülyalar

Hülyalar
 

gül en sevdiğim çiçektir benim için sevgidir,sonsuza kadar sürecektir.


HAYAL.

Yalnızlığımı paylaşmıştım seninle,

Işık saçmıştın gözlerime,

Olmak isterdim hep yanında,

Darılma, gücenme bana,

Işıklar kesildi bir anda,

Kaldım karanlıklarda,

Anlatamam nasıl bir karanlık olduğunu??

Yaşamalısın, hissetmelisin ve HAYAL kurduğun da...............

OLABİLİRSİN..........

Sevgilim;

Canım, bir tanem, hayatım.

Sen benden başkalarına, bakıyor, geziyor, eğleniyor, konuşuyor, yaşıyor olabilirsin.

Onlara hediyeler alıyor, iltifatlar ediyor, elini tutuyor, saçlarını okşuyor, öpüyor ve seviyor olabilirsin.

Bütün bunları yaşatıyor ve yaşıyor olabilirsin.

Bir de bana hissettirdiklerin var ya !!!!!

Seninle karşılaştığımız da gözlerin bana;

Seni seviyorum,

Sana ihtiyacım var,

Seninle her şeyi paylaşırım,

Bana güvenebilirsin,

Ömrümün sonuna kadar seninleyim,

Ve

Seni arzuluyorum, diyor.

Bir İNSAN bir İNSANDAN daha ne ister ki???????

Bunları aynı anda gözlerinde gördüğümü hissetmek, inan kısa bir an da olsa yeter bana.

Sen benim hissettiklerimi hissetmiyor olabilirsin..............

 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..