Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hüzün bulaştı yüreğime

Hüzün bulaştı yüreğime
 

Alıntıdır.


Saf tutuyor harfler, hizaya dizilmiş bir alt yazı gibi, düşürüyorum kendimi, seninle yan yana… Çekiyorum kınından cümleleri ve kıldan ince, sesin, vuruyor boynumu…

Yüzümü çevir, yüzüne tut ellerinle, ışığı yansın gözlerimin, dindir ağır yaralı yüreğimi, dua makamında bir şeyler fısılda içime…

”Yokluğa düşürüp aratma beni’’

Erken törpülenmiş kalabalığın içinden geçmek isterdim… Tiftiklenmiş sessizliğe düşüyor adımlarım… Geciktim mi?... Erken miydi zaman bilemedim… Çapraz günlerin arasına atıyorum düğüm… Gönül koyuyorum ilmeğe…

Daha ağıtlar yakmadım sevgili
Daha geçmedim gazellere
Daha demedim aşkımın destanını
Buz gibi ellerim
Cepsiz giydim aşkı üzerime
Hüzün nerden bulaştı yüreğime bilemedim.

 
Toplam blog
: 78
: 787
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

 Kısaca özendiğimiz aşklardan eser kalmadı ya da günümüz şartları zemin için uygun değil ya da in..