Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Hüzün

Hüzün
 

"ben isterim ki


Tükenmeden bilmelisin
İçini dinleyeceksin
Kurt düştümü
kemirir yüreğini kem gözler
hayatın yarasını yüzün söyler
vurdukça hüzün kanıksanır türküler

dağa çıksan karetmez
dağın adı hüzünse
dökülürken arkasından sırları
aynadaki yüzünse
düşman içinde düşmeyeceksin
içini dinliyeceksin

karanlığa döner hüzün bilirsin
varsayalım vazgeçtin
ya bana bir yıldız dile
ya karanlık bir mezar

öldüysem içinde beni sarıp sarmalama
dudaklarını yeme öyle
içini dinle hele
ve neyse tam söyle

beni yaraladın
can çekişir bırakma sakın
ya kırdın tayın ayağını
anlından vur
yada
yaralı bir aslana döner yüreğim...
 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..