Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
844
 

Hz. Muhammed ve Kuran Savunması Manifestosu. Filmin iddialarına cevaplar

Hz. Muhammed ve Kuran Savunması Manifestosu. Filmin iddialarına cevaplar
 

Onu savunmayacağız da allah aşkına neyi savunacağız?


Hz. Muhammed(SAS)'in Sahte Peygamber Olduğuna Dair Filmin İddiaları ve bunların boş iddia olduğuna dair kesin kanıtlarımı okuyunuz.

Yıllar önceydi Kazakistan'da bir yemeğe davetliydik ve o zaman ki adı Guryev olan Atyrau kentindeki varlıklı bir aileden olan Yeskariev ailesi bize yemek vermişti. Bu ailenin reisi eski sözde komünist partisi yüksek görevdeki adamlarındandı. Yıl 1993'tü ve Sosyalizmin yıkıldığı yerine kapitalizmin İslamın yerine oturtulmaya çalışıldığı bir ülkeydi ve Türkiye olanca yıkık döküm demokratik durumuna rağmen nasıl ki şimdi Ilımlı İslam Kapitalist modeliyse o zamanda Orta Asya'ya modellik ediyordu ağabeylik ediyordu ve ağabey de Süleyman Demirel'di.

Adam yemek masasından doğruldu ve elindeki bir kitapçığı Kazakça olarak okumaya başladı. Yemekte bulunan herkesin tepesi attı. Hatta diğer Kazak misafirlerinde. Biz orada misafirdik ve bayrakta ayyıldız var diye bizi dört dörtlük model islam ülkesi Türkiye'den geliyorlar diye adam bize ateism propagandası yapıyordu.

Kitabındaki iddialr şunlardı. ( Bu o filminde iddiaları)

- Aslında Hz. Muhammed'e gelen bi kitap yoktu.

- Bu kitabı yazması konusunda Hz. Hatice'nin yardımı ve kuzeni Hıristiyan Varaka'nın tezgahı vardı.

- Hz. Muhammed çöldeki devrimi Pis(!) araplar temiz olsun diye yapmak istedi.

Sam Bacil'in filminde de öne çıkan bu iddiaların olması beni şok etti. Kazakistan neresi ve Amerika neresi ama iddialar aynı.

Bugün Türkiye'de de ateist ve Hz. Muhammed'e üç kağıtçı (haşa) diyen adamlar aşağıdaki yazımı ve savunmayı lütfen dikkatle okusunlar.

Bu filmi "amaaan sende yapılmış saçma sapan ön yargılı iğrenç şeyler" diye geçiştiremeyiz. O filmdeki iddialara inanan hala bir sürü yüzeysel düşünen adam var. Biri de uzun yıllar önce 16 yaşımdayken bendim.

Bakın Hz. Muhammed'in gerçek bir peygamber olduğunu nerelerden anlıyoruz?

1- Onun gerçek bir peygamber olduğunu en çok şu yaşanmış olayda görüyoruz. "Müşrikler uzlaşma zemini aramak için ona geldiler ve 'Muhammed! Kral olmak istiyorsan seni kral yapalım, derdin zengin olmaksa aramızda para toplayıp seni en zengin adam yapalım, yok güzel kadınlar istiyorsan en güzellerini sana verelim, şan şöhret istersen sana Kabe'bin anahtarlarını verelim, istiyorsan bunların tamamınıda verelim ama lütfen tek Allah var deme!' diyorlar, sonunda onun şu sözüyle irkiliyoruz, bir sahte peygamber neden sahte peygambercilik oynardı, eh bu metalar için zaten. Şimdi zaten Hz Muhammed'e bunlar sunuluyorken Allah aşkına bunca düşman varken uzlaşıverirdi. Ama o tüylerimizi diken diken yapan şu cevabı verdi "Bir elime ayı diğerine de güneşi verseniz, ya zaferi bulurum ya şehadeti"

Bu onun sahte peygamberclik oynamadığının ve işin ciddiyetini bilmesinin kanıtıdır.

2- Uhut savaşında ilk sultan Muaviyenin anası Hind, intikam için Hz. Hamza'nın burnunu, kulağını, yanaklarını dudaklarını kesip bir ipe takmış sonrada bunu boynuna asarak gezmiştir. Hz Muahmmed savaş sonunda amcasının o halini görünce birden öfekelenmiş, Arap ve intikamcı yanı ortaya çıkmıştı, "Derhal tüm ölülerine aynısını yapın" deyince olaya Cebrail Müdahale ederek Kuran'da ki şu ayet inmiştir "Bir ceza vereceksen misliyle ver sakın haddi aşma ama affedersen bu daha iyi" deyince kendine gelip durun vazgeçtim" demesiyle müşrik ölülerine bişey yapmamışlardır.

Bunu benim gibi sonradan siyerin ivirini civirini çıkaran adam şöyle okur lakin zaten o zaman ki araplarda aynını düşündüler "Adama bak, biz amcasını ne hale getirdik o intikam olsun diye tek bir ölüye aynısını yapmadı" Arap sosyo kültürel yapısını bilen insan burada Hz Muhammed'in Peygamber olduğunu görmekte. Bende bu sayede gördüm.

3- Hz Muhammed'in kendiside bizzat zaten Peygamber olabileceğini biliyordu. ( Bu iddia bir ilktir) Hıra arayış mağarası demektir ve Hz Muhammed orada Vahiy bekliyordu. 

Bana karşı çıkanlar şu olayı siyerden bilir ama gözden kaçırırlar hep, kaçırmasalardı benim gibi olayı yakalarlardı ama İslam ümmeti bunu kaçırdı. O da rahip Bahira faktörü. Bir Bulut kervanla beraber giderken kervan durunca bulutta durur. Bunu gören Bahira yemeğe davet ettiği kervan sakinlerinden nöbetçi olan küçük çocuğu ki en az 10 yaşında oması lazım böyle bir kervana nöbet vermek için, onunla beraber gelen bulutu görünce "Bu çocuk kavmine gelecek son Peygamber onu al git burdan benim gördüğümü Yahudiler görürse çocuğu öldürürler" diyor. O zamanki Yahudilerin çocuğu öldürmek istemelerinin nedenini kitaplar açıklamasada ben tamamlayım, zira Yahudiler İsmail değil İshak oğullarından bir peygamber beklemekteler. Irkçı yaklaşımları bu hakka tabi olmalarına engel teşkil etmekte o zamanlar. Bahira'nın bu konuşmasına Ebu Talip şahit, Hz Muhammed küçükte olsa olan biteni duyuyor, kendisi hakkında bu konuşulanın ne demek olduğunu biliyor. Ebu Talip onun bir peygambe rolduğunu bu olaydan da bildiği halde Müslüman olmuyor. Çünkü küçük yeğenine tabi olmak ona ve egosuna çok ağır geliyor. Bir çok zengine özellikle Ebu LEHEB'e olanda buydu. Ebu Leheb "beni bir köleyle eşit sayan dine Allah lanet etsin" diyerek Allahın dinine Allah adına lanet ediyordu. Gerçi konumuz ego'lar değil.

4- Filmde bir çok İslam karşıtı Kuran'ı Varakanın yazdığını söylüyor, biraz Tevrattan biraz İncilden bazı sanat hırsızlarının yaptığı gibi kolajlama yapacağını söylemekteydi. Oysa Kuran 23 yılda yavaş yavaş indi. İnişler belli bir takım olayların da belirtildiği unsurları taşır. Şayet Kuran Eski ve Yeni ahitten (Yani tevrat ve İncil'den) unsurlarla yazılsaydı Kuran'da tıpkı o kitapların yaptığı hataları anlatırdı. Kuran'ın Tevrattan en büyük farkı bakın nedir? Hz. Muhammed'e isnat edilen kadın düşkünlüğünü Davut paygambere Tevrat isnat eder. Lut kendi kızlarıyla yatmıştır sözüm ona Tevratta. Nuh peygamberse oğlu Kenan'ın tecavüzüne kendisi sarhoşken uğramış bugün Afrikalıların atası sayılan Kenan lanetlenmiş ve tüm köleler Afrika'dan seçilmiştir. İşte görüyorsunuz inançta bir mm sapma toplumu Missisipi Yanıyor'a götürüyor. Kuran onların kendi peygamberlerine attığı iftirayı da temizliyor. Şu hale bakın. 

Kuran asla bu ahlaksızlıkları onların yahudi saydıkları Davut ve Lut, hatta Nuh'a yapmıyor. Ahlakı bina ediyor. Ahlaka ALLAHBOYASI diyor. Zira Ahlak aynı zamanda  tevhidin zeminini oluştururken VAHİY NASIL OLURDA AHLAKSIZ BİRİNE EMANET EDİLİR diye sorgulamıyorlar. Hadi Müslümanlar okumuyor ve sorgulamıyorlar ama zeki bir ırk olan Yahudiler nasıl sorgulamaz ve bu durumlara kör kalabilirler?

Eh işte böyle ırk sevgisi ve gelenekçilik adaletin önüne böyle geçiyor, Faşizmin körlüğü.

Şeytana neden kör denmiştir?Şeytan ben ateştenim bu çamurdan demiş ve Allahın üflediği ruhu görmediği görmekte istemediği için kör olmuştur bu mecazdır. Bunu iyi okumak lazım.

Ben burada bir çok kanıt daha yazabilirim ama bu bir kitap konusu olacak inşallah. Yazmaya da başladım. Hadi hayırlısı.

Kitabı "Hz. Muhammed ve Kuran Savunması Manifestosu" adıyla yazmaya başladım bile. Allah inşallah bitirmeyi nasip eder. Bunun amacı bu şekilde geniş bakan ve farklı okuyan bir eser oluşturmak ve Hz Muhammed'e doğru bakabilmeyi sağlamak. ( Sizden gelen geri dönüşüm ve fikirleriniz benim için bu süreci teşvik edici olacaktır. Yorumlarınızı eklemeyi unutmayınız.) 

 

 

Yasal Uyarı: Kaynak gösterilerek kullanılabilir. Kendininmiş gibi kitaplarına aktaranlara hem hakkımı helal etmiyorum hem de yasal hakkımı saklı tutuyorum.

 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 722
Toplam yorum
: 418
Toplam mesaj
: 14
Ort. okunma sayısı
: 3660
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

A.Ü İktisat Fakültesi mezunuyum, daha önce Kazakistan ve Hollanda'da eğitmenlik ve tercümanlık iş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster