Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

İçli bir şarkının sözleri gibisin

İçli bir şarkının sözleri gibisin
 

net'ten .


İçli bir şarkının sözleri gibi,
Biraz dokunaklı,
Biraz ağlamaklı,
Biraz da sevdalı bir yâr gibisin

Sen unut geçmişini al yanaklım
Ben aklımda tutarım
Ağla artık boşal çağlayanlar misali
Ben seninle özgürüm kuşlar gibi

Gel artık gülüm
Kalmadı artık tahammülüm
Bakıyorum gönlün yasta
Korkma o güzel başını göğsüme yasla

Sevmelerin, içli bir şarkının sözleri gibi
Harlı, sıcak,
Bir alevin közleri gibi beni yakacak.
Sanki ne vardı şu masum yüreğimi çalacak ?

Not : ( Biliyorum hiç güzel olmadı şiirim. Üzgünüm. Duygularım anlamsız, fuzuli bu aralar. Öyle. Yazdım işte. )
 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..