Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Karıma

Karıma
 

yarime


Ey benim güzel karım
Bir sen bilirsin bende neler yarım
Gözünde hasretlik izmiri
Sesinde, kadehe vuran dalgaları
Baharı görüyorum salınca saçlarını
Ey benim vefakar karım
Bir sen de eksik yarım
Bilirim aslında tamamım
Senle ben anca...
Bunca..
Var işte ya...
İçtiğimde ara, derim ya sana
Nasıl da uykulu bakışlarda mavi
Sevdalı kapakları zorlar
Derim bir evvel sana..
Kadehlerle anlatırız sonra
Münir hoca bir yana,
Uşşak içinde bülentle zeki
Bilmem ne yana zaten
Saatler sensiz vurur musiki demi
Ey benim adam karım
Masalar sensiz yarım
Kuran sensin kaldıran sen oysa
Yanıbaşımda mavilere kirpikler serilmiş,
Bu başka yarı.. sensiz demmiş.
Bu akşam hüzzamın
Nasıl bir yarımsın ki sen
Gözünde izmirin körfezini
Saçında Çallık başaklarını
Kokunda nefes alışımı
İçinde oğlumu
Ufkunda beyaz sakallarımı
Mazindeki fotoğraflarda hatta
Delikanlılığımı saklayan
Kocaman sandık,
Mühürlü zarf,
Hayalde maziyi aklayan,
Ne devasa hazinesin!
Ne büyük latife.
Ey benim güzel karım...
29.11.2008
 
Toplam blog
: 38
: 237
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1977 Bursa doğumlu, Ege Üniversitesi İşletme Mezunu evli ve bir çocuk babasıyım. Sanayi köleliğin..