Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

02 Mayıs '07

 
Kategori
Spor
 

İddaa ve futbol tutkusu

İddaa ve futbol tutkusu
 

Arkadaşlar, futbol deyince akla gelen şeylerden biri de iddaa oldu son zamanlarda. Dikkat ediyorum da etrafımda hemen hemen iddaa oynamayan kişi kalmadı gibi birşey. Ben oynuyor muyum peki? Tabii ki bir futbol fanatiği olarak ben de oynuyorum.

Şu anda hala yayınlıyorlar mı bilmiyorum ama bir reklamı vardı bu iddaanın. Hani iki arkadaş maç seyrediyorlar. Biri ''bu takım kazanır'' diyor, diğeri de ''biliyorsan kupona yaz, sen de kazan'' gibi bir konuşma geçiyor aralarında hatırladığım kadarıyla. Benim iddaa başlangıcım da aynen böyle oldu. Arkadaşlarım ''sen takip ediyorsun Murat; bu maç ne olur, şu maç ne olur'' gibi sorularıyla beni de çekiverdiler bu oyunun içine.

Şimdi tam bir futbol ve iddaa fanatiği oldum çıktım. Eskiden Almanya, İtalya, İngiltere liglerini takip ediyordum ağırlıklı olarak. Şimdi ise neredeyse tüm dünya ülkelerinin ligleri ve takımları hakkında bilgi sahibi oldum. Bu bilgilerim ışığında sizlerden de bu oyuna merakı olanlarla diyolog kurup karşılıklı paslaşmak isterim doğrusu.

Hangi takımı tutarsanız tutun futbol ve iddaa hakkında bilgi almak isterseniz size tavsiyem Rıdvan Dilmen'dir. Karşısında hangi takım olursa olsun Rıdvan hocam tarafsız yorum yapan Türkiye'deki en iyi futbol yorumcusudur bence. Ben onun futbolla ilgili yorumlarını hatta iddaa ile ilgili yorumlarını hiç kaçırmam. Tavsiyem sizler de kaçırmayın.

Bu bir reklam gibi olacak ama ''Rıdvan hocayı nerde bulabilirim?'' diyenlere ''tabii ki Milliyet'te'' demem gerekecek.Yüzde yüz futbol programıyla da NTV ekranlarında seyredebilirsiniz kendisini.

Şimdilik bu kadar sizlerden haber ve mesajlar bekliyorum hoşçakalın.
M.G

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..