Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

İftira atmış mış..

İftira atmış mış..
 

Allah!

Adam elindeki güç ile yanında çalışın kadına, tacizde bulunuyor mu?

Bulunuyor abi.

Sonracıma

Kadıncağız şikâyet ediyor.

Tanıklar var.

Sonracıma tanıklar her ne hikmetse çark ediyorlar ilk söylemlerinden.

Sadece birisi, dimdik ayakta.

Ama bu tacizci müdürün ayak takımından yine erkekler kadına çelme takıyorlardı.

Anında o… ilan ediyorlar söylemlerinde.

“O... iftira attınız adama” diyorlar, birde sözlü tacize cevap veren tanık kadını tartaklıyorlar.

Sonra işine süresiz…

Müdüründe olay sıcaklığını kaybedinceye kadar bir başka bölüme alındığı falanda filanda…

Bu haberler basında yer alınca kurum açıklamada bulunuyor.

Tacizle suçlanan görevden alınmıştır diye, kimsenin işine son verilmemiştir diye ve müfettişlerin incelemesinde olay diye.

Tacize uğrayan kadın müfettiş sonucuyla hareket ederse korkarım ki…

İdari soruşturmaya güvenmediğimden değilde.

Böylesi hakarete uğrayan kadına bu tacizi yapanın daha ağır cezaları hak etmesine inancım.

Neyse ki hareket etmemiş.

Savcılığa da suç duyurusunda bulunmuş, 1. Sulh Ceza Mahkemesi’nde cinsel taciz davası açmış.

Sonucu gerçekten merak ediyorum.

Sizin başınıza gelse böylesi bir taciz ne yapardınız?

Peki benim başıma gelse ben ne yapardım diye düşündüm bir an.

Ne mi yapardım?

Benim başıma gelseydi bu durum şimdi, o insan benzetmesinin gözüne imza atardım mor halka olarak.

Atardım abi.

Uzun süre geçmezdi imzam.

Daha da beterini yapardım o sinirle.

Ne iş, ne ekmek düşünürdüm o an.

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..