Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İğde ağacının kokusu farkettim

Yoldan geçerken komşunun bahçesinde duyduğum kokunun aynısı bizim bahçeden de geliyordu. Nefis bir kokuydu. Fakat hangi ağaçtan geliyordu? Hadi ağacı buldum. Bu ağacın adı neydi?

Annemden öğrendim, çoğu şeyi öğrendiğim gibi. İğde ağacıymış. Geçen yıl bugünlerdi öğrendiğim zaman. Bu yılda nefis kokusu ciğerlerimi dolduruyor yine. Çiçeğe durdu mis gibi. Ben de ona şükran borcumu ödedim bugün; dibini çapaladım, otlarını yoldum, az biraz da gübreledim. Hoşuna gitmiştir muhakkak.

Komşumunkine ise, sadece sevgi gönderdim. Bir de komşumun gerekeni yaptığına olan inancımla huzur ilettim ona ve tüm evrene. Her yer mis gibi çiçeğe dursun diye. Teşekkürler!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..