Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

İhanetin adı ölüm

Sen çıkıp geldiğinde uzaklardan

İnandığım ne varsa

İhanet ediyorum.

Elimin tersiyle atıyorum Alyoşyayı

Bir tarafa bırakıyorum

Şarkıları.

Ne varsa hayatımda değerli olan

Feda ediyorum gelişine.

Gün ışıklarını söndürüyorum

Kızıllığını bırakıp bir tarafa

Gri bulutları siliyorum gökyüzünden.

Her şey yeniliyor sana

Ne varsa hayatımda yer tutan.

Örneğin ;

Kendime ihanet ediyorum

Çıkartıp boynumdan kementi

Yeşil bir dalı asıyorum günahsız.

Sen gelince,

İhanetin bini bipara.

Bipara etmeyen bir sevda

Uğruna.

Çiçekleri atıyorum balkondan

Ya da günlerce su vermiyorum

İnadına.

İhanet buya

Sen gelince aklıma,

Bütün kaldırımların adını sayıyorum

Çarmıha geriyorum

Umutlarını.

Yağmurlarını kesip ağaçların

Dallarını kırıyorum.

İhanet bu ya,

Kendimi sunuyorum sana.

Kendimden utanarak,

İğrenerek yaşamımdan.

İhanetin adı ölüm,

Ben kendimi vuruyorum sana

Anlasana……

 
Toplam blog
: 24
: 407
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

1959 Şanlıurfa doğumluyum. Beden eğitimi öğretmeniyim. Çocuk yaştan bu yana spor, resim ve şiirle uğ..