Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

04 Ocak '10

 
Kategori
Dünya
 

Ihlamurlar Altinda "Sanawt El Dayae"

Ihlamurlar Altinda "Sanawt El Dayae"
 

Ihlamurlar Altinda dizisi Internette kazara karsima cikti. Arapca Ismi ve Turk sanatcilariyla! Oylesine bakayim dedim. Yilmaz motosikletiyle Omer'in arabasina carptiktan sonra, nedense izlemeyi biraktim.

Sonra?

Bir yerlerde bir fotograf dikkatimi cekti. Altinda da bir soru:

- "Sizce bu Turk yildizlarindan hangisi daha cekici?"

Soruyu bir Arap Tv'si izleyicilerine yonlendirmis.

Ben okudugumda, Bulent Inal onde gidiyordu...

Baktim olacak gibi degil, "Ihlamurlar Altinda" yi tekrar izlemeye basladim.

***

Gazi Mahallesi ben biraktigimdan bu yana sanki pek degismemis. (Turkiye'de ki en son gecemi Gazi Mahallesi'nde amca oglunun evinde gecirmistim.)

Degisen, yeni sakinleri!

Yakinda baska bir diziyi daha "Gazi" de cekmeye baslarlarsa sasmayin.

Gazi Mahallesi, Anadolu'nun aynasi gibi bir yer!

***

Dun bir de baktim, 80nci bolume gelmisim. Final. Hanimla oturduk. Diziyi baslattim. Daha Yilmaz Filiz'i ve oglunu "O" manyak herifin elinden kurtaramadan, bizim hanim uykuya daldi.

Aslinda bu son bolumu heyecanla bekliyordu. Gunun yorgunlugu agir basti.

***

Bu seksen bolumu, bu kadar kisa zamanda (Iki hafta) nasil izleyebildim? Vallahi, ben de anlamadim!

Yeni yetisme sanatcilarimiz; ne yapiyor, ne ediyor, anlatmak istedikleri oykuyu ilgimizi kaybettirmeden bize anlatmayi beceriyorlar!

Diyorum ki; bu sanatcilarimiz benim gibi "on yargili" birini bile, sabah dortlere kadar ayakta tutabiliyorlarsa, milyonlarca insani da ekran basina cekmeye devam edecekler...

***

NOT:

Turk Mamullerinin bu dizilerimizle tanitilmasi fikri aklima yatti yatmasina ama; sanirim, kisa zaman sonra "Dunya Markalari" Turk dizilerinde gozukebilmek icin yarisacaklar!

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..