Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '18

 
Kategori
Genel Sağlık
 

İki Gözüm

İki Gözüm
 

 

Birinci duyum olan gözlerimle görürüm,

Ayağım sağlam basar, ileriye yürürüm,

Gözlerimin işlevi anlatılmaz, yaşanır,

Sevdiğim insanlara hep “iki gözüm” derim.


MD

Yıllarca kullandığım gözlüklerimi, gereksinim duymayarak kaplarına koydum. Göz doktorlarına görünmeyi de sürdürdüm. Aldığım yanıtlar çok değişik oldu! (Ticaret ve siyasetin birbiriyle örtüştüğünü düşündüm.) Katarakt başlangıcı tanısıyla her altı ayda kontrolü ihmal etmedim.

Ocak 2018 ayı içerisinde göz muayenesi için Maltepe Belediyesi Tıp Merkezi’ne gittim. Değerli, sevilip sayılan ve alanında tanınmış olan Göğüs Hastalıkları Uzmanı Fevzi Sağıroğlu’nun yönlendirmesiyle aynı kurumun Göz Hastalıkları Uzmanı Kemal Yetkin’in kapısını çaldım. İlgilendi, muayene etti ve katarak ameliyatı olmam gerektiğini belirtti. (Köy Enstitülü eğitimci babasını da ameliyat ettirdiğini ve sonuçtan memnun kaldığını söyleyerek öneride bulundu.)

Maltepe Ersoy Hastanesine gittim. Kapıda “Op. Dr. Tufan EVCİMAN, Göz Hastalıkları Uzmanı” yazılı olduğunu görür gibi oldum. Görevlinin yardımıyla kendisiyle görüştüm. Genç ve dinamik yapısıyla beni içten ve güler yüzle karşıladı! Konuşmasıyla da rahatlattı! Yan odadaki Buket Tokgöz’e yönlendirerek ilgilenmesini istedi. İşlemler gün gün sürdürüldü. Buket Tokgöz, Ceyda Aslan,Cansu Şahin ve Önder Şimşek'e teşekkür ederim. Her zaman yardımcı oldular, ilgilerini gördüm.

Dr. Tufan, Fako yöntemiyle sağ gözümü 12 Ocak 2018 günü, sol gözümü 17 Ocak 2018 günü ameliyat etti. Gözlerime uyan lens (mercek) takıldı. Nasıl mı? Pozitif ve bir arkadaş gibi davranışı ile 15 dakikalık süreçte gerçekleştirdiği işlemleri bana bir bir anlatarak... Bu davranışı bana gönül gücü (moral) oldu! En kolay ağrı, başkasının çektiği ağrıdır.

Reçete edilen 3 adet damlayı alarak düzenli kullandım. Belirtilen günlerde kontrole gittim. Sonucun İyi olduğu bilgisini aldım! Şimdilere daha net ve güzel gözlerle bakıyorum!

Ayrıca Göz Hastalıkları Uzmanı Melih Haboğlu, benimle gereği gib ilgilendi. Oluşan rahatsızlığımı ilileştirdi! kendisine teşekkürü bir borç bilirim!

Kurumu tertemiz ve düzenli gördüm. Tüm çalışanları güler yüzlü ve çağdaş giyimli buldum. Başta doktorum olmak üzere, adını saydıklarıma koşut emeği geçen öteki ekip arkadaşlarına teşekkürler eder, esenlikler dilerim.
                                                                                  *
Tanrım, güzel gözlü insanları korusun / Güzel gözlerin ışığı bol olsun! / Tüm güzellikler, gözlerinize yansısın! / Sevgiye, mutluluğa ve esenliğe dönüşüm olsun!

                                                                                  *




 

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..