Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İkinci baharımdayım...

İkinci baharımdayım...
 

İkinci baharımdayım...


BENİ tanımak mı İSTİYORSUN???
KARANLIĞIM ve GİZEMLİYİM...
YALNIZ mısın, iyi bir DOSTUM...
DERTLİ misin, iyi bir DİNLEYİCİYİM...
SIRDAŞ mı arıyorsun, dinler ve gömerim...
Tutmayacağım sözlervermem.
Adımlarımda. KİM NE DER diye düşünmem.
Basit kişilerle polemiğe girmem.
Saçma sorulara asla cevap vermem.
AİLEM DEĞERLİDİR...ÜZDÜRMEM...
Arkadaşım çok, dostum azdır.
SADECE VE SADECE DOSTLARIMA LAF ETTİRMEM...
Her önüme geleni sevmem. SEVDİĞİM ÜZÜLSÜN istemem...
Geçmişime takılıp dert etmem. Yaşanmışlıkları kolay silmem...
Acıyı tanıdığım için, kimseye çektirmem.
Çektirmeye çalışanlara fırsat vermem...
Bazı şeyleri asla affetmem, yinede kimseye ah etmem...
ALLAH'A İNANIRIM... Ona bırakırım...
Cesaretsizliği GURUR 'la örtmem ...
Gidiyorsa eğer, çok özlesem bile dön demem...
HAYATIM BOYUNCA OYUN OYNAMADIM...
Zaten beceremem...
YALANI SEVMEM...Duygularımı gizleyemem...
AKILSIZ deseler de, düşündüklerimi söylemekten çekinmem...
İlk etapta kaybetmiş gibi görünsem bile,
HAKKIN yerini bulacağına dair olan inancımdan, ASLA vazgeçmem...
Tutkularım var, göz ardı edemem...
Taktiklerle uğraşmayın yemem...
DEĞERLİYİM...
YALNIZ KENDİMDEN vazgeçmem...
Ağır geliyorsa bunlar.
FİRAR SERBEST ÜSTELEMEM...
NEREDE miyim???
Hayatın kenarındayım...
Nice fırtınalar gördüm...
İKİNCİ BAHARIMDAYIM...

HÜLYA ÇAKICI

 
Toplam blog
: 822
: 574
Kayıt tarihi
: 19.12.15
 
 

Hacettepe Üniversitesi İktisat Fakültesi ve Akdeniz Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Fakültesi ve..