Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

İlam

İlam
 

http://img85.imageshack.us/i/damnationbydreamtraveleze7.jpg/sr=1


Konuşacağım her şeyin aleyhime delil olacağını bildiğim halde,  

illegal aşklarda meşru müdafaalar yaptım,  

kendim veya bir başka illegal aşk savundu beni her duruşmada. 

Kimi zaman nefsi müdafaadan kurtuldum yâda firari olup kaçtım. 

Meşru bir aşk çıkar diye karşıma susma hakkımı sonraya sakladım,  

müebbet karar kılınırsa hükmümde firari olmayacaktım, cezama razı olacaktım. 

O aşkın esiri olmaya, zindan ya da herhangi bir cezaevi tipinde yatmaya boyun eğecektim. 

Firar etmeyecektim, ellerim ayaklarım prangada,  

iki delik arasında gökyüzünü seyrederken. 

Hiçbir savunma tutanağında adım geçmeyecek,  

Son arzumu sorduklarında gözlerim gülecekti 

Esaretinin bedelini ödeyen bedenim, aşkının tadına erdiğinde… 

 
Toplam blog
: 24
: 1210
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1983 Soma doğumluyum. Balıkesir ve Abant İzzet Baysal Üniversitelerinde Turizm İşletme Eğitimi al..