Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İleri derecede geri, zekâ testi

İleri derecede geri, zekâ testi
 

Şiirin tam da orta yerinde 119 IQ… Zaten ortalık bembeyaz zekâ 119 IQ. Şiir durdu durdu o kadar IQ üzerine lapa lapa zekâ yağdı. Kendi kendim. Resim internetten


İnternette test sonucu IQ seviyeniz 119 ise vay halinize…

Nasıl anlatsam ki!..

En iyisi, başıma gelen olayı hiç eğip büküp kıvırtmadan, gerçeği bütün açıklığıyla anlatmak.

Her gün belli aralıklarla bilgisayarın başına oturur, (Oturur da bir türkü tutturur…) yok ne yazık ki o gün türkü tutturamadım.

Günün içinde belli aralıklarla bilgisayara girer (Milliyet Blog) arkadaşların yazılarını okur, biraz gazeteleri yoklar ve word (Taslak yazı defteri) girip daha önceden taslak şeklinde yazmış olup yayınlamadığım tüm şiir ve düz yazılarımı kontrol ederim.

Bu arada Facebook’a da girer bir süre gezinirim.

İşte ne olduysa bu Facebook’ta karşıma çıkan bir test yüzünden oldu.

Test IQ testiymiş sonunda anladım.

Sırayla birçok resim gösteriyorlar, “Bu resmin benzerini bul, bu işlemin sonucu nedir, bu şekil aynada nasıl görünür ve başka birkaç tane daha.” sonunda IQ testinin sonucunu beklerken, “ Telefonunuzu yazınız test sonucunu söyleyelim diye bir not çıkıyor.” Siz de Pardon, ben de hiçbir art niyet düşünmeden telefon numaramı veriyorum ve hemen IQ seviyeniz 119 diye yazdılar.

İnternette test sonucu IQ seviyeniz 119 ise vay halinize…

Ve ben de bilgisayarda IQ dereceleri neymiş diye baktım.

IQ düzeyleri

20-34 Embesil

35-49 Yüksek Derecede Zeka Geriliği 

50-69 Orta Derecede Zeka Geriliği

70-79 Düşük Derecede Zeka Geriliği 

80-89 Donuk Normal

90-109 Normal Zeka  

110-119 Parlak Zeka

120-129 Üstün Zeka

130-139 Çok Üstün Zeka

140-149 Neredeyse Dahi

150+ Dahi

Bir süre sonra telefonuma bir not düştü, 28 kusur Lira fatura edilmiştir.

Hiçbir şeye yanmıyorum, bir zekâ testi sonucunda (İnsanı artık ne derseniz deyin.) yerine koymak ağırıma gitti doğrusu…

 

Şahin Özşahin

 

 

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..