Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

İlişkilerinizde ''Bilmek ister misin'' testi.

İlişkilerinizde ''Bilmek ister misin'' testi.
 

resim güzel işte..


İkili İlişkilerde, hatta dostluklarınız da karşınızdakini anlamak için şu testi yapmak ve buna göre de ilişkinizi tartmak gerekir(miş).Testin adı; BİLMEK İSTERMİSİN eğer vereceğiniz cevaplar ve tamamlamalara verecek cevap bulabiliyorsanız, şanslısınız. Soruları ve altta parantez içinde benim cevaplarımı da yazdım. Kopya çekmeden , Testi cevaplamaya varmısınız. Değerlendirme kısmı mı? Soru ve cevapları 2 kez ard arda okuyunca sözlerinizde sitem ve olumsuzluk var ise , ya bir kez daha düşünecek , yada arkanıza bile bakmadan kaçacaksınız..(mış).Olumlu cevaplar verdiyseniz, ortaya şiir gibi bir yazının çıkması gerekiyor.(muş.)

Sende sevdiğim birtek şey ;

(Engin ruhun .)

Senden soğumama neden olan tek şey ;

(Yalanların .)

Senden istediğim tek şey:

(Dostluğun .)

Senin en çok sevdiğim (fiziğin, )....

(Düşünmedim bile)

Benim için önemli tek şey:

(Biz.)

İkimiz için düşünülecek tek şey ;

(Değer vermek.)

Eğer bir gün kötü davranmanı gerektirecek bir durum karşısında kalırsan, bağır, çağır, kır, dök ve unut İçine atma.. ......

(Zaten içine atmaz ve iyi kalp kırarsın.)

Benim için yaptığın en iyi şey....

(Buna benim cevabım hem çok , hem de yok oldu.)

Her zaman gülümse, dudaklarından tebessüm eksik olmasın, hatta bu bazen acıtsa bile.....

(Hatta gülümse dediğim aklına gelse bile.)

Benden sonra, .........

(Eline geçen saadeti yakala, en ufak bir parçasının bile kaçmasına müsaade etme.)

Yaşa, her şeyden önce yaşa ve .....

(Sırf tesadüfen bu dünyaya gelmiş olduğun için laf olsun diye günlerini geçirme. Korkmadan yaşa.)

İlişkilerde , alışkanlıklar önce örümcek teli gibidirler, zamanla kablolaşırlar.
(Onları kendin için değiştirmeye çalış. Bir kere olsun dene. Bizim için ise çok geç.)

Bize değer verdiğini, şu yaptığın ile anladım......
(Anlamadım ki.)

İnsanları, insanlara rağmen seveceksin.

(Benim gibi, senin gibi değil.)

Gülmeyen güldüğünü sanır, gülmediğini anlayınca da güleni kıskanır.

(Beni kıskanmana gerek yok.)

Dürüst insan her zaman gerçeği söyler, akıllı insan ise, yalnız zamanında,

(Sen dürüstmü? , akıllımı ? yada farklımıydın? Anlamadım. )

Umarım sizinki şiire benzemiştir. Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..