Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '13

 
Kategori
Dostluk
 

Sihirli bir değneğe ihtiyacım var!..

Sihirli bir değneğe ihtiyacım var!..
 

alıntı,


Düşünüyorum da, Milliyet  blog   sadece bize bir sayfa açmadı. Yüzünü bile görmeden yüreğinden geçenlerle sevdiğimiz dostlara - arkadaşlara sahip olma şansını da beraberinde verdi.

İkinci bir aile ortamı daha  var oldu   benim  ve benim gibi düşündüğünü bildiğim arkadaşlarım için de,  farkettim  ki  birbirimizin haliyle hallenerek, nice keyifli ya da hüzünlü   olaylara tanık olduk zaman içinde ve dostlarımın sevinciyle gerçekten mutlu olup, acılarıyla acı çektim. Kendi yaşadığım ve yakın çevremden  yaşadığım acıların  hafiflediğine ve dostlarımın tesellisiyle sevinçlerin katlandığına    tanık oldum. Bir süredir Can dostum bloğumuzun şahane yürekli kızı ŞENNUR KÖSELİ  ile haberleşemedim,  aramak istiyorum rahatsız etmeyim  şimdi diyorum bir koşu sayfasına yöneliyorum, sessiz  şaşıyorum yaz(a)masa bile okur yorumlar bir hareket  olurdu diyor ve kendi kendime konuşuyorum "Ablası iyi çok yorulduğu için bir kaç gün tatile çıktı,  belki de ablası ağırlaştı  bakımı da güçleşti v.s" diyerek sessizliğine sebep bulmaya çalışıyordum. Dün sevgili blog kızımız DUYGU CAN' ın  haberiyle içimin yanmasından sonra  bu sabah dayanamadım ve Şennur hanıma mesaj gönderdim  hemen ardından sağ olsun kendisi  aradı, telefonumda adını görüp sevindiğim arkadaşımın sesi yüreğinin acısını nasılda yansıtıyordu, anladım, üzüldüm, ve  o anda bir sihirli değneğim  olabilmesini çok istedim.  Başka türlü ne söylesem ve ne yapsam hem yetersiz  hem de  çaresizdim. Çünkü Can dostum ablasına çare olmaya çırpınırken, kızı böbrek  ameliyatı için hastanedeydi. Hastane koridorlarında çaresiz beklemenin nasıl bir şey olduğunu iyi bilen biri olarak ne söylesem yetersiz kalacaktı biliyordum şifa dileyerek kapattım telefonu akşama kadar da dualar ettim aynı yönde,  akşam bir mesaj aldım kendisinden ve "Kaybettik dostum" yazıyordu.

Sevgili arkadaşım ŞENNUR hanıma  başsağlığı,   blog yazarlarımızdan  olan sevgili ablasına Allah'dan rahmet  geride kalanlarına uzun sağlıklı ömür,  kızına acil şifalar  diliyorum. 

Sevgili Duygu Can'a tekrar sabır ve şifalar diliyorum yavrusuyla beraber!..

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..