Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '07

 
Kategori
Aile
 

İlk göz ağrım...

İlk göz ağrım...
 

Bana tanımadığım, dünyanın en güzel duygusunu ilk yaşatan. Gördüğümde sekizinci harika işte bu dedirten; zor bir doğumun ardından, sabaha kadar uyumamaya çalışıp güzelliğini seyrettiğim, sağ salim, eli ayağı düzgün dünyaya geldiğin için secde ettiğim, dokuz ay boyunca sırt üstü yatıp, zamansız doğmaman, sabretmen için, saatlerce konuştuğum, bebeğim, 23. yaşın kutlu olsun.

Anneliği sende tattım, sende öğrendim.

İlk gülüşün, ilk ses denemelerin, beni ilk öpüşün, ilk anne deyişin, badanne'den mamanne'ye en son babaanne'ye geçişin, adede, ababa, tulavet, çöp kenetesi, kipat ilk kelimelerin.

Kardeş istiyorum, merdivenli yatak istiyorum diye tutturmaların, beşinci doğum gününden 14 gün önce doğan kardeşini kıskanmak bir yana, herkesten çok sahiplenip, üzerine titremen dün gibi.

İlk okula başlayışınla girdiğin eğitim maratonunda bizi hiç üzmeyen, başarılı ve çalışkan bir öğrenci oldun.

Para kavramıyla okula başlayınca tanışmıştın. Her gün, kantinde satılan simit ve meyve suyunu almana yetecek

kadar bir harçlığı düzenli olarak veriyorduk. İlk hafta minicik boyunla, büyükleri aşıp alışveriş yapamamıştın.

Cuma günü, kantini boş bulunca dünkü, bugünkü, yarınki, simitlerini toptan alıp gelerek bizi kahkahaya boğmuştun.

Hatırlarmısın ergenliğe girdiğinde, sendeki değişimleri ilk anda anlamakta zorlanmıştım. Anladığımda ise seni

karşıma alıp, ilk kez genç kız yetiştirdiğimi, acemilik çektiğimi, bana yardımcı olmanı istemiştim senden.

Her zaman anlayışlı, sevecen, özverili, yaşından olgun bir çocuk oldun.

''Ailenin ilki olacağına dağda tilki ol'' derler ya, her şeyin ilki, olmanın da bir güzelliği olmalı.

Yüzün gibi, bahtın da aydınlık ve güzel olsun bebeğim.

Kendin gibi dürüst, iyi insanlar çıksın karşına,

Sağlıklı, mutlu bir ömür diliyorum sana...

İYİKİ DOĞDUN...

Annen

 
Toplam blog
: 74
: 1691
Kayıt tarihi
: 17.06.07
 
 

Emekliyim ama, yaşamdan değil; işimden. Eşim ve iki kızımla birlikte İzmir’de yaşıyoruz. Yazmak, oku..