Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '21

 
Kategori
Edebiyat
 

İlk Kitabım Terra: Yeni Dünya

Merhaba uzun zamandır düşüncelerimi hislerimi buradan sizinle paylaşmıyordum. akıp giden zamanla birlikte değişen ben hayallerimin daha çok peşinden koşar oldum, hayallerime doğru çıktığım bu yolda attığım ilk adım ise " Terra: Yeni Dünya " adlı kitabımı çıkarmak oldu. Bilim kurgu türünde olan bu hikayemde sizlere keyifli bir okuma zevki yaşatmak istiyorum. Bana bir şans vererek kitabımı alırsanız okursanız mutlaka yorumlarnızı duymak isterim bu konuda oldukça samimiyim. diğer yandan kitabımı imzalı olarak satın almak isterseniz de bana yazabilir siniz size seve seve büyük bir heyecan ve hevesle yollarım. 

hayallerime doğru attığım bu ilk adımda bana destek olursanız sevinirim, hayaller kurmak önemlidir ve onlar uğruna yaşamak çabalamak. Ve kurulan bir hayale destek olmak da önemlidir...

Umarım kitabımı okursunuz ve beğeneceğiniz kadar güzel yazabilmişimdir yorumlarınızı düşüncelerinizi bekliyorum bu arada bende ikinci kitabımı yazmaya devam ediyorum...

https://bizdebak.com/urun/terra-yeni-dunya/

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..