Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

İlk ve son aşkımdın!

Dünya bir yana sen bir yanaydın benim için
Gençliğimi yaşayamamıştım senin yüzünden
İki yıl üst üste sınıfta kalmış okuldan atılmıştım
Aylak aylak gezerdim herkes işinde gücündeyken

Yıllar yılları kovalamış ama sen hiç değişmemiştin
Alaycı gülüşün aşağılayıcı bakışların apaynıydı
Aklından çıkart unutuver gitsin demiştin
Elimi sallasam ellisi düş yakamdan demiştin

Ama belki bir gün hatırlanırım hayaliyle yetindim
Senin uğruna gönül evimi kapattım kiracılara
Sabahlara kadar aptallıklarımla boğuştum
El bile salladım katlanırken sancılara

Hep sen dedim başkası diyemedim
İlk ve son aşkımdın çünkü benim
Şiirlerim tek şahidimdir çektiğim acılara

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..