Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

İlkel kadın

İlkel kadın
 

Ayrıldıktan sonra iyi dilekler dilenir *Benden sonra çok mutlu ol* denilir.

Sevgilinizden hayat arkadaşınızdan ayrılacaksınız ve siz acılar içinde kahrolurken ona mutluluklar dileyeceksiniz, sonra da dost kaldığınızı arkadaş kaldığınızı iddia edeceksiniz. Ben de inanacağım.

Ne kadar yapmacık bir davranış ne kadar riyakarlık içeriyor.

Ortada çocuk varsa mutluluk dilenmese bile en azından iyi olması istenebilir. Ayrıldığınız eşiniz iyi olmadığı zaman çocuk bu durumdan zarar görür ve gerek anne gerek baba çocuğunun hiç bir şekilde zarar görmesini istemez. Bunu anlayabilirim.

*Benden daha iyisini bul, mutluluk denizinde boğul* gibi abartılı dileklerde bulunmak hiç mi hiç samimi gelmiyor.

Ben olsam büyük ihtimal *Benden beter ol* derim. O saatten sonra ne diye ona iyi dileklerde bulunacağım. Benim hayatımı karartacak ben de Polyanna’cılık oynayacağım. Ayrıldıktan sonra dost kalmayı arkadaş kalmayı hiç istemem, hatta bir şehir yakınıma bile yaklaşmasını istemem.

Medya sağ olsun ayrılan ünlüleri sevgi yumağı olarak sunduğu için ayrılanlar da öyle olmak zorundaymış gibi hissedip öyle davranmaya özen gösteriyor. Davranmayanlara da *İlkel* gözüyle bakılıyor.

İlkellik kalıp mıdır bilemem ama hislerin tam ve doğru yansıması diye düşünüyorum. Modern toplum, elit toplum anlayışı her zaman doğru ve samimi gelmiyor.

Eğri oturalım doğru konuşalım, sevgilinizi eşinizi ayrıldıktan sonra da dost kalacak arkadaş kalacak kadar çok seviyorsanız neden ayrılıyorsunuz? Ayrılmanın amacı bir daha görüşmemek değil midir? Ayrıldıktan sonra el ele kol kola göz göze yemek yemenin, davetlere katılmanın, tatile gitmenin mantığını çözebilmiş değilim. O kadar eğleniyordunuz neden ayrıldınız? Silah zoruyla ayrılmadınız herhalde.

Çocuğun özel günlerinde mesafeli olmak şartıyla ev dışında görüşülebilir. Bunun dışındaki birliktelikleri başta kendilerinini sonra etrafındakileri yanıltma çabası olarak değerlendiriyorum.

Bu aldatmacanın adı *Modern zihniyet* mi?

Adı modernlikse ben iİlkel olmayı tercih ederim.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..