Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

İlla ağacın altı illa düşünceler

İlla ağacın altı illa düşünceler
 

Oturmuş ağacın dibine, şehrin ne önemi var, ha İstanbul olmuş, ha İzmir, ha Ankara, Muğla; ha yazmış ha kış, kapıda baharlar; oturmuş ağacın dibine, düşünüyor; yaşlanıyorum, yaşlılığımda kimseleri görmek istemiyorum etrafımda, işte bu sakinlikte, öylece benle kalakalmak istiyorum.

Onun tam karşısında girilesi bir deniz vardı, o girilesi denizin yüzüne bile bakmıyordu, illa ağacın altı, illa düşünceler;ne yaşadım ki ne yaşayacağım daha, memnun değilim önce benden, sonra sizden, tümünüzden!

Karadeniz'in yeşili mavisi insanı belki beni bana verir, diye düşünmüş, gitmiş, aynısıyla geri dönmüş şehre. Aynaya bakmak istemez, yatmış günlerce.

Daha dur, iş öncesi bir haftan daha var!

Ege olsun demiş, Akdeniz, gelmiş, geldiği gibi de bulup bir ağaç çökmüş dibine, düşünceler eşliğinde; benden bana hayır yok, senden bana zaten hiç hayır yok, ötekileri tümden geç, e kim kaldı geriye, kimler, nerelerdeler?

İyi insanları insanlar (bazıları) nasıl buluyorlar?

Mesela şimdi günlerden salı onda, daha öte çarşambaya çok var, geceler yatakta geçer, gündüzler de ağacın dibinde, düşüne düşüne... Odama gizliden gizliye bir ağaç alsam, hep yatsam altında, geceler dahil, diye düşündü. Belki onun için öte çarşamba hep ötelerde kalır, belki denizin yüzüne bakar, denizin yüzünde kendi yüzüne ve rahata erer içinde, belki.

Onu o gece görmüşler onu gözyaşlarıyla ağacı, ağacını sularken o, onu görmüşler gözyaşlarında, yüzme bilmezi hayatında.

Belki bir
çocuk
bir çocuk
durabilseydi yanında
çocukluğunu
kaybetmemiş
bir çocuk
ah bir
durabilseydi onunla
onda
inan başka
çok başka
bir insanı
yazıyor
yaşıyor olurduk
biz ama
dünya ama
ülke ama
şehir ama
ama ama
ama....

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..