Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlla ki bir başlık olması mı gerekiyor ??

İlla ki bir başlık olması mı gerekiyor ??
 

Bu yazıya başlık bulamadım. Aslında ne yazacağımı da bilmiyorum. Bir çok şey var yazacak tartışıp konuşacak paylaşacak... Ülkenin içinde bulunduğu sosyal siyasal ve ekonomik durum belli... Bu durum beni çok üzüyor ve düşündürüyor. Çocuklarımıza nasıl bir gelecek sunuyoruz. Onaylamadığım bir hükümet tarafından idare ediliyorum. Bu haksızlık... E meclise seçmen sayısı kadar milletvekili koyacak değiller ya. o zaman seçim barajını düşürsünler..

Ya midemi bulandıran beni korkutan başka bir haber de öldürdüğü kişiyi yiyen yerli Hannibal dehşeti... Sonra Trabzonda Dünya Fair Play ödülünü alan ilköğretim okulu öğrencisi büyük yürek.

Ramazan da geldi evet haklısınız. Kaç gündür davulcuyu da hiç duymuyorum geçmiyor mu ki bizim ordan ama annem geçtiğini hatta dün gece bizim balkona doğru maniler söylediğini mahallelinin topyekün dışarı çıkıp geceyarısı davul eşliğinde zeybek oynadığını anlattı. Halbuki uykum çok hafiftir. Acaba dinlendirsin diye içtiğim ağrı kesici mi böyle derinleştirdi uykumu..

Abdullah Gül eşiyle ilk kez yurtdışı gezisine çıkmış KKTCye. Kırmızı halı serilmiş falan filan... TV izlemek istemiyorum ya sinirlerim ( karganın dediği gibi sigortalarım ) atıyo bunları görünce..

Kafam karışık son bir haftadır. Kafamın içinde onlarca tilki geziyor ve hiçbirinin kuyruğu da birbirine değmiyor.

''Belli oluyor yazdıklarından bu ne böyle karmakarışık bişeyler yazmışsın ne diyorsun Meral ya...'' diyenleri duyar gibiyim. Haklısınız... Sesli ( pardon yazılı ) düşünmek istedim napayım. İnsan herzaman herşeyi içinden sessiz düşünmemeli. Paylaşmalı değil mi ama ...

Canını sıktığım büyüklerimden küçüklerimden şimdiden af diliyorum.

Rahatladım sanki yazınca..Evet evet rahatladım biraz olsun.


Sevgiyle
Meral Başol

 
Toplam blog
: 14
: 891
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

1982 İzmir doğumluyum. Trakya Üniversitesi Gümrük İşletme mezunuyum. Şu an İzmir'de bir dış ticaret ..