Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlle de aşk demiştik bir zamanlar

İlle de aşk demiştik bir zamanlar
 

Kış gelmiş çatmış kapıma , ben baharın havasındayım…yoksul kış bana gülümsemiş ve baharı getirmiş , soğuk , ıssız , sessiz evime…karın , ortalığı kasıp kavurduğu saliselerde , pencereme umut dokunmuş , güneş açmış sanki ; her yanım hep şafak…

Gökkuşağı renkleri , odamın duvarlarını süslemiş , dört bir yanım binbir renkteki çiçeğin renginde…

Gün ; eski zamanlardaki kışın soğukluğunun düş kırıklığı havasında değil , son günlerde… ya ben aklımı yitirip , güneşten yoksunken evime dalan ışığı görüyorum ya da ruhum bahar şenliğinde…

En hüzünlü besteler uzak bugünlerde benden , dinliyorum , kanım donmuyor , içime akan her sözcüğünde…sadece tatlı bir burukluk oluşuyor iliklerimde…

Aşık mı oluyorum nedir ?... gönlüm aşk perisinin yönünde …

Her gün geçtiğim yollar bir başka bugünlerde gözümde, farkına varamadığım kaldırımlar ayaklarımın altında , sayıyorum her birini , her adım , beni bahara yaklaştırıp , kışın soğuğundan uzaklaştırıyor ve bitince kaldırım taşları , ısınıyorum…baharın en tatlı , ılık serininde…

Sonra; bir yüz beliriyor gözlerimin önüne, gülümsüyorum, gülümsedikçe daha bir ısınıyorum, buz tutmuş sokakların her köşesinde…heyecan sarıyor içimi , umuda açılmış kapıların içinden geçmek üzereyim…kaybetme korkusuda sarsa zaman zaman içimi ben yinede bu heyecanı yaşama hevesinde hızlanıyorum…hayal kırıklığı da yaşatır belki ; tartıya koyup hem baharımı , hem kışımı ağır gelen tarafın eşitliğine tanıklıktan , kaybedeceklerimin azlığı , korkaklıktan alıkoyuyor çocuk yüreğimi…deyip değmeyeceği mevzusu sıfırlanıyor her iki tarafın eşitliğini gördükçe , nefesimi daha ılımlı almaya başlıyorum…

Şiirler daha başka ses veriyor bugünlerde dudaklarımda, ses tonum yaşatıyor sanki; okuduğum her şiiri … sonra yetmiyor başka yüreklerin yazdığı dizeler , sarılıyorum kalemime , akıtıyorum baharımı kendimce öğrendiğim , dilimin ucunda biriken kısıtlı sözcüklerin , birleşme eylemine…

Gözlerinle buluşmadı gözlerim ,
Bilirim ; karadır , kör kuyu derinliğinde...
Soluğun ; henüz karışmadı tenime ,
Bilirim ; yakacak o soluk , pençesi üzerimde...

Koşup gelmek istesem baharıma ,
Bilirim ; yollar dizilmiş şimdilik önümde...
Hissetmişiz sıcaklığı gölge derinliğinde ,
Bilirim ; gölgeler engel değil , kavuşma ihtimalimize...

Akşam olur dalarım sesine ve yüreğine ,
Bilirim ; tek teselli sesimiz ve yüreğimizde...
Gece , terki-diyar eyler milleti ,
Bilrim ; sen ve ben gecenin efendisi olma hevesinde...

Korkma ; sorgu yok artık kalemimde ,
Bilirim ; çok yol aldık serzenişlerde...
Utangaçlığım ve mahçubiyetim aksada gönlüme ,
Bilirim ; kınamaz güzel yüreğin , saflığım gülümsetsede...

Ve dizelere dökülen cümleleri okudukça , "Eyy...Aşk....sen nelere kadirsin "deyip...susup kalıyorum , şaşırtıyor beni zaman ve hissedilen duygular , heyecanlar , sevdalar...

Ömür dediğimiz ne ki ; selde bir kum tanesi kadar biçilmiş aralıklar...
Hayata akmak gerek , sevgileri büyütmek , sevmek korkusuzca , sınırsızca ve sarılmak hayallerimize , umutlarımıza...yar değildir aşkı barındıran , doğada da aşk var , gezdiğimiz insan manzaralarının içinde , bir yudum tatlı sohbetlerin demlendiği dakikalarda , bir bebeğin pamuksu dokunulunda , bir ananın sevgi dolu bağrında , bir kardeşin gözucunda , bir babanın dağ gibi sığınağında , bir öğretmenin alfabe aritmetiğinde , bir yoldaşın can bakışında ve yaradan da...
Yönümüzü çevirebildiğimiz her yerde karanlıktan ve insanlığımızı kaybetmekten uzak olmak , yalnızlıktan arınmak istersek ;başımızı bir deve kuşu misali batmış toprağımızdan kaldırmak yetip artacak , su serpilen dalgaların içinde yüzmek için...

AŞK DOYASIYA AŞK VE SEVDALAR YAŞANTIMIZIN BAKIŞI OLSUN...

 
Toplam blog
: 73
: 717
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

1979 D.bakır doğumluyum. AÖF bankacılık bölümü okumaktayım. Yazmayı çok seviyorum, hayata bağlayıcıl..