Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

İnadına ebruli raks

İnadına ebruli raks
 

Bu resim, öğretmenim Sayın Zehra SENGİR Hanımefendi'nin eseridir. Öğretmenimi saygıyla yadediyorum..


Felek
Bahtımın karasını sen mi çaldın
Ben kara istemedim ki
Kar tanelerinin ebruli yansımalarını istedim
Karanın inadına
Bir kez olsun yansıt ışık raksının ebrulisini
Örtsün karabahtımın karasını
Yürek vuruşlarım vokal olsun
Ebruli raksına
Mevlam bile verdiği bir çok derde inat
Vermemiş mi dermanını

Felek
Gülen yüzüme sen mi reva gördün yaşı
Ben ağlamak istemedim ki
Gülistanda açan tüm renklerin armonisini istedim
Çağlayan yüreğime inat
Bu kez gülü ver bana
Hem de güllerin şahı ebruli gülü
Yürek yanığıma merhem olsun
Alı moru sarısı beyazı
Gülşende gül bile sonbahara inat
Açmamış mı aşığı olan bülbüle

Felek
Sen ne feleksin
Estirdin sam yelini
Çölde açan kaktüs çiçeği gibi
İçimde sakladığım çağlayana inat
Açmadan soldurdun dalımda ebruli çöl çiçeğimi
Kara bahtımın dolandırıcısı oldun
Ben karayı seçmedim
Ben ağlamak istemedim
Ben yanmak istemedim
Ben solmak istemedim
Dolandırılmayı hiç mi hiç istemedim ki
NEDEN İFLAS ETTİRDİN YÜREĞİMİ???

............
Felek
İstiyorum var senden alacağım
Herşeye rağmen
Ver bana ebrulimi
Çünkü borçlusun sen
Kanayan bu yüreğe

Birsen İNAL /// 12.06.2011 

 
Toplam blog
: 124
: 393
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Diyarbakır’da doğdu, tam bir Diyarbakırlı olarak büyüdü. İlk okulu İsmet Paşa İlkokulu’nda, orta ..