Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

İnadına Gülümse

İnadına Gülümse
 

Öyle uzun uzadıya cümlelerim yok!
Aynı nakaratları söylemiyor dilim
Susarak anlatıyorum yorgunluğumu
Bir ben biliyorum çektiğimi.
Çok sevmek insanoğluna fazla,
Yufka yürek başa bela,
Kıyamamak ona keza
Ama akıllanmamak
Kendine en büyük ceza.
Dilimi susturmak kolay da,
Ya kırgın kalbim?
Ben insanları sevdikçe
Biliyorum daha çok üzüleceğim
Akıllanmayacağım bunu da biliyorum.
Sanırım bilmediğim
Verdiğim değeri neden görmediğim
Neden kıyamadıklarım kıyıyor bana?
Neden her gelen vefasız İnsanoğlu
Bir çizik atmadan gitmiyor yüreğime?
Galiba hiç bir zaman da bilmeyeceğim.
Ya gönül iflas bayrağını çekecek,
Bencil olacağız
Ya pılımızı pırtımızı atıp bavula
Gideceğiz buralardan
Ardımıza bile bakmadan.
Yalnız biz
Yalnız uslanmaz yüreğim ve ben.
Giderken hiç bir sevdiğimizi götürmeyeceğiz yanımızda.
Sessiz sedasız olacak
Hiç sevmediğimiz vedalar.
Ve son bir nasihat edeceğim yüreğime,
Dik dur eğme başını!
Üzüldüğünü anlamasın sevinemesin seni üzenler.
Sen sen ol inadına gülümse
Tak maskeni içine akıt gözyaşını
İçin için ağladığını bilmesinler...

SİBEL YILMAZ


 

 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..