Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '14

 
Kategori
İlişkiler
 

İnanılmaz bir oyuna geldim, bunlarda mı olacaktı?

“29 yaşında bir kadınım. Eşimden ayrıldığımdan bu yana 3 yıl geçti. Yeniden bir yuva kurmanın hayalini kuruyordum.

Bundan 6 ay kadar önce internet üzerinden bir adamla tanıştım.

Tanıştığımızdan itibaren bana o kadar güven verdi ki onun tüm yalanlarına inandım.

Birkaç kez birlikte yemeğe çıktıktan sonra ‘Beni çok sevdiğini, aşık olduğunu ve de benimle evlenmek istediğini’ söyledi.

Bir akşam ben evime davet edip arkadaşlarımla da tanıştırdım. Bir akşam da onun evinde buluştuk.

Bundan bir ay kadar önce izini kaybettim. Telefonla bile ulaşamıyordum.

İki hafta önce bir kadın aradı. ‘Sevgilim olacak adamın eşi olduğunu ve benimle görüşmek istediğini,’ söyledi.

Ertesi gün bir kafede buluştuk. Çantasından bir zarf çıkardı. Zarfı açıp baktığımda neredeyse şok geçirip bayılacaktım.

Sevgilim olacak adamla, benim en olmayacak şekilde çekilen resimlerim elindeydi.

Sadece bunlar olsa iyi, bir de internet üzerinden tüm yazışmalarımız da elindeydi.

Benden yüklü miktarda para istedi. İstediği parayı vermezsem eşiyle birlikte olduğum için bana tazminat davası açacakmış.

Sevgilim olacak adama tekrar ulaşmaya çalıştım. ancak telefonu bile değişmiş. Hiçbir şekilde ulaşamıyorum.

Anladım ki sevgilim olacak adamla eşi bana tuzak kurmuş. Ben bu tuzağa nasıl düştüm, bilmiyorum. Bana yol gösterin”

***

Değerli okurum, gerçekten de bir tuzakla karşı karşıyasınız.

Bu adamın sizinle yapmış olduğu özel görüşmeleri içeren bilgisayar kayıtlarını bir başkasına, eşi de olsa vermiş olması özel hayatın gizliliğine aykırıdır.

Bu nedenle bu delilleri size açacakları davada dosyaya sunmaları halinde şikayetçi olma hakkınız doğar.

Elbette her somut olayın kendine göre özelliği vardır.

Ancak, bir kadın veya erkek evli birisiyle, evli olduğunu bile bile duygusal ve cinsel ilişkiye giriyorsa bu davranışından dolayı aldatılan eşe, tazminat ödemek zorunda kalabilir.

Bu konudaki kararların en önemli gerekçelerinden birisi, evlilik dışı ilişkinin evlilik kurumuna ve onun mensuplarına zarar veriyor olmasıdır.

Aldatılan kadın, tazminat davasını, eşine ve eşinin sevgilisine birlikte açabileceği gibi sadece sevgiliye de açabilir.

**

Ancak siz sevgilinizin evli olduğunu bilmediğinizi, bu konuda aldatıldığınızı arkadaşlarınızı da tanık göstererek kanıtlarsanız, size açılan davanın reddine karar verilebilir.

Hatta size tuzak kurulduğunu ispatlayabilirseniz size yapılan şantajdan dolayı sizin eski sevgiliniz ve eşini hem şikayet etme hem de tazminat davası açma hakkınız doğar.

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..