Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '06

 
Kategori
Haber
 

İnanılmaz vaatler

İnanılmaz vaatler
 

Beş yılda bir gerçekleştirilen genel seçimlere bir yıldan az bir zaman kaldı ve hali hazırda parti liderleri ve yönetimleri kimisi çoktan, kimisi de maratonun son yüz metresi gibi geçtiğimiz günlerde seçim propagandalarına başladılar. Kimi partiler görsel medyayı, kimi partiler yazılı ve sözlü medyayı , kimisi ise yılların vazgeçilmezi ilan ve afişleri kullanıyorlar. Benim favorimse Genç Parti’nin yaptığı seçim propagandası; yöntemden çok söylemler bire bir Cem Uzan’la örtüşüyor. Bu söylemler içinde ise bir tanesi var ki (gerçi hepsi öyle ama nedense bu beni biraz daha cezbediyor) gerçekten kafamı kurcalıyor ve bana "Nasıl olur ki?" dedirtiyor: "Mazot 1 YTL olacak."

Finans, yatırım, maliyet ve ekonomi dersleri almama rağmen -ki daha çok ben mühendisliğin teknik kısmını sevdiğim için bu konularla henüz ilgilenmiyorum- bu benim mantığıma bir türlü yatamıyor hep dimdik ayakta duruyor.

İnsanın Cem Uzan’a oy veresi gelmiyor değil, sırf bu vaadlerini nasıl yerine getireceğini görmek ve bu adamdan bir şeyler öğrenebilmek için, herkesin öğrenebilmesi için, yaptıklarından yola çıkarak da zaten Cem Uzan’ın sivri zekasını yabana atmamak gerek, değil mi? Ben nasıl şu anda ironi yapıyorsam Cem Uzan da ironi yapıyor günlerdir televizyon izlerken pırt diye ekranın altından çıkı çıkıverip.

Seçim yaklaşıyor ama ben hala seçilecek, seçilmesi gereken bir parti ve lider bulamadım. Geçtiğimiz seçimlerde yaşım tutmasına rağmen herhangi bir katliamın mimarlarından olmamak için oy kullanmamıştım. Bu sefer de mi öyle yaparım bilmiyorum ancak ben oy kullanmak ve temel vatandaşlık görevlerimden bir diğerini daha yerine getirmek istiyorum. Şu yetmiş beş milyonluk insan silsilesi içinde benim aklımı çelecek bir lider neden çıkamıyor?

 
Toplam blog
: 6
: 869
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz kenarında yaşıyorum, denize aşığım, bunu Ankara'da öğrendim. Bursa'da çalışıyorum, yaşadığım ş..