Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '10

 
Kategori
Mizah
 

İnatta lazım))

İnatta lazım))
 

Ne mevlanayım ne mevlevi bildiğimi söylemektir şiarım..


Nisan 13, yıllardan 2010 bir yazı yayınlansın diye MB gönderdim. Ama ne çare ne mümkün bir türlü yayına alınmadı))). Arandım tarandım nafile editör inat etti yayınlamamaya ben inat ettim güncellemeye tabi ip editörün elinde olduğundan onun dediği oluyor.)))) Ama yılmak yok devam edeceğim belli mi olur belki ülkeyi kurtarır benim yazım)))

Bir ara küseyim dedim öyle ya bugüne bugün yazarım ben(!) ))) Neymiş öyle sonra düşündüm vazgeçtim))). Editörü kızdırmamak lazım yoksa hepten blogsuz kalacağım. Ama onlarda bensiz kalacak))

Neyse ben yinede kirişlerimi içime çekip içten içe yazılarıma devam ederken bir yandan da diğer yazıyı arada kaynatma derdindeyim. ))) Ama editör uyanık çıktı. Diğer yazıları yayınlıyor ama bir türlü bu yazıyı yayınlamıyor. İnat değil mi? Ben de devam ediyorum)) Bu olay üstüne bir yazı daha yazayım dedim editörden yine geçemedim. Anlayacağınız yaklaşık bir haftadır gece yatmayıp gündüz kalkmayıp yazımı editörden nasıl onaya göndertirim peşinde koşuşturup durdum))

O kadar yoğun yazmaya başladım ki ben bile şaşıyorum bazen. Sırf bu iki yazıdan birini arada kaynatma umuduyla. Ama nafile))

Hatta editör okurken canı sıkılmasın diye yayınlanmayan yazılarıma fıkra eklemeye başladım sonuçta o da insan arada gülmesi gerek hatta aramızda yumuşar belki kırp da yayınlayayım der))

Ama bizim editör gerçekten katı, acaba diyorum on tane fıkra anlatsam bir çay ikram etsem rüşvet sayar mı?)) yazımı yayına gönderir mi?)) Tabi bu yazının da akıbetini inanın merak ediyorum))

Şimdi gönderirken acabalar kafa mı kurcalıyor)) Yayınlanırsa ne anlayacağım? Yayınlanmazsa ne anlayacağım?))))

Ama olsun ben bana düşeni yapıp inadımda kararlıyım))) Editör en sonunda bıkar veya editör değişir umuduyla hala güncellemeye devam ediyorum.))

Neme lazım belki uykusuz bir anını veya dikkatsiz bir anında yakalarım da yayına gönderir.))

Kaçırmamak lazım)))

Not: Biliyorum bir süre sonra yazmış olduğum yazının popülitesi bitecek. Ama ben yinede güncelemeye devam edeceğim. Tabi fıkra eklemeye de)))

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..