Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

İnayet mesnevisi

İnayet mesnevisi
 

geceler uyku girmez gözüme korkular başımın tacı/Beklemem ölümü bekler ölüm beni sanki bir hancı// Geçip giderim yoluma hadi bu da gelir bu da geçer


Geceler uyku girmez gözüme korkular başımın tacı
Beklemem ölümü, bekler ölüm beni sanki bir hancı.
 
Geçip giderim yoluma, hadi bu da gelir, bu da geçer
Nedense her gece rüyalarımda Azrail  beni seçer.
 
Benden alıp veremediğin ne, sana ne yaptım dünyada
Kırmadım gönlünü kimsenin, belki biraz hatam olsa da.
 
Ama bir ecel gibi beni izler, ellerinde bir orakla bekler
Size demedim mi ben, öyle kapımda güne gün ekler .
 
Hay Allah elbet o gün gelecek, vakit saat gelip çatacak
Peki kapı önünde beklemekle bu zalim ne kazanacak.
 
Konuşmak istesem konuşmaz, hesap istesem vermez
Gözleri gözlerimde, sanki  borcum var, bir türlü silmez
 
Bildiğim bir günahım da yok, biraz  müsriflikten gayri
Herkesin hatası var, namazını kısa kesmez mi Hayri
 
Doğrusu artık çekiniyorum, kapıdan girip çıkmaya
Bir bakarsın niyet eder, evi sahiplenip çivi çakmaya.
 
Haydi Dai, yolunu şaşırma, muine yardım eder Allah
Son nefesini verirken bile kimse diyemez sana yallah.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..