Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

İnci çiçeğim

İnci çiçeğim
 

Bir rüya görmüştüm onbeş yıl önce,

Bir sürü inci saçılmıştı etrafımda

Ve ben bu incilerin arasında

Sıraya dizerek başlamıştım hayata.

Hiç unutmadım ve çok etkilendim sıra incilerden

Bir süre sonra bedenimde yeni bir can

Hayat oluşumu müjdesiydi beni boğan sevince

Bir kız çocuğu ile gülümsedim hayata

İncilerin beni etkilemesinden olacak

Anlamı inci çiçeği olan MÜGE koydum ismini

Müge hayat, şans, güven , mutluluk, bağlılıktı benim için

Kızım adı gibi iri yaprakların arasından inciler saçarak

Gülümsüyordu hayata...

Hep sığınacak, nemli bir ağaç altı arıyor ve buluyordu

Sarılıyordu güçlü ağaç bedenlerine

Müge yetmişli yılların gelin çiçeğidir

Gelinlerin eline verilirdi, on beş gün süren ömrü

Ve kokusunun saflığı nedeniyle

İşte benin inci çiçeğim, evimi, bedenimi kokusuyla on beş yıldır büyüler.

Mutluluk ve sadakatin temsili, beyaz rengi ile dünyamı aydınlatır

İnci çiçeğim; anam, babam, kardeşim, dostum oldu tüm olgunluğu ile

O ağır ve ciddi duruşunun ardında

Kalın yeşil yaprakları arasında saklı mini mini inciler

Canım, biricik aşkım hiç solmasın incilerin

Hep ömrümde aydınlığım, koruyucu meleğim ol

Sen benim ölüme giderken arkamda kimselere emanet edemediğim

Bırakıpta gitmemek için köklerine sarıldığım

Müge kokulu inci çiçeğim

Aslında olduğun gibi senede bir gün sadece baharlarda değil

Tüm ömrümde gel incim ol, Müge kok

Kokunla büyülersin, ışıltılı incilerinle göz kamaştırırsın

Sen benim yalnız benim İNCİ ÇİÇEĞİM...

 
Toplam blog
: 47
: 705
Kayıt tarihi
: 18.05.09
 
 

1968 İskenderun doğumluyum. 1988 yılında Hatay Eğitim Yüksek okulu Sınıf Öğretmenliği, 2002 Anadolu ..