Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '21

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

İngilizce Kitap

Vajinismusta hipnoz üzerine Türkiye'de ilk kitabı 2015 yılında yayımladım. 2021 yılının başında ise "Hypnosis For Vaginismus Treatment, The Importance of psoas Muscles" adı ile Dünya'da ilk defa Vajinismusta Hipnoz Tedavisini anlatan kitabı da yayımlamış oldum.

Bu kitapta yine bir ilk oarak Vajinismus etyoloji ve tedavisinde pelvik taban kaslarının yeri olmadığını, Psoas kaslarının etken olduğunu dile getirdim.

Kullanılan hipnoz teknikleri, holotropik solunum ve geri bildirimli davranışçı metot ile kısa sürede (Üç Aşama) psoas kaslarının kontrolünü sağlatarak rahatça ilişki yaşanabileceğini anlattım.

 

www.drulusoy.com

 

 
Toplam blog
: 151
: 232
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

DR. MURAT ULUSOY, 1969 Nazilli doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi Nazilli'de tamamladım. 199..