Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

İnönü Toplantısına katılımanız için çağrım.

İnönü Toplantısına katılımanız için çağrım.
 

Göklerde uçmak


21-22 Haziran günleri İnönü’de tarihi ikinci MB Toplantısı yapılacak. Herkese katılmaya davet ediyorum. Belki orada ben olamayacağım ama birinci toplantı da bulunup orada ki havayı daha önce soluduğumdan dolayı herkesin katılmasını istiyorum. Aklım bu sene böyle bir toplantıya gidenlerde olacak.

Bisikletle yola yarın çıkacaktım. Bu gece kayınvalidenin köyünde geçirdikten sonra 19 Haziran’da Uşak’ta ki Blog yazarlarımızdan Avukat olan Neşe Evrim Hanım’a misafir olacaktım. 20 Haziran’da Kütahya’ya yorucu bir yolculuktan sonra varmayı ve burada belki daha öncelerin de planlanılmış bir blog yazarımıza misafir olacak ya da bir otel de kalacaktım ve nihayetin de 21 Haziran sabahı yola çıkarak öğlen saatlerin de İnönü’de herkesin alkışları arasında giriş yapacaktım.

Aylar önce bel fıtığı olmamdan dolayı uzun süre bisiklete binemememden böyle bir yolculuğa cesaret edemedim. Çünkü hastalığımı şimdilik atlatmışken tekrarlatır endişesi taşımaktan kaynaklanıyor. Anlayışla karşılayacağınızı zannediyorum. Bir daha ki bahara diyorum.

Oraya daha önce gitmeyip gidecek olan arkadaşlar sizi neler bekliyor biliyormuşsunuz. Ben bunları daha önce yaşadım. Çok güzeldi ve siz de yaşayın.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=72576

Orada benimle beraber ilk toplantıda bulunan arkadaşlar bir daha o havayı solumanın zevkini çıkartsınlar. Çıkartacaklar zaten. Bir hatırlatma da fayda görüyorum. Kilo almaya müsait olan arkadaşlar orada bir EFSANE dedikleri bir yemek var ki enfes mi enfes. Kendilerini kaptırıp tabaklarca yiyeceklerini zannediyorum. Sakın ha fazla kaçırmayın. Uçmak için konulan kilo sınırı aşmayın derim. Çünkü uçma zevkinden mahrum kalırsınız. Özellikle ilk toplantı da kilolarından dolayı uçamayan arkadaşlar sırf uçmak için tekrardan buraya geleceklerdi. En çok onları merak ediyorum.

Daha geniş bilgi için.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=115198

Şimdiden herkese iyi eğlenceler.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..