Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '19

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

İnternet En Kötüsünü Yazar

Sağlığı internetten öğrenmeyin, en kötüsünü yazıyor. İnternetten bilgi olabilir yani. Ama sağlık konusunda internete yazanlar bir acayip!

Kolum acıyor, bir bakayım dedim, nereden nasıl bir bağlantı kurdu bilmiyorum; akciğer kanseri!

Birkaç gün sonra da geçti…

Bazı doktorlar reklamlarını mı yapıyorlar ya da allame fikirlerini mi paylaşıyorlar bilmiyoruz ama internetin sağlıkla ilgili sayfaları insanları yanlış yönlendiriyor.

Bakın okuduğunuza inanmayın demiyorum, hiç okumayın; çünkü sağlık bu, inanıyorsunuz!

Aslında sağlık sayfalarının sınırlaması olmalı. Konunun uzmanı resmi kimliğiyle ve şifre ile yazılmalı. Sanki Âşık Kerem destanı yazıyor. Okuyanlardan intihar eden bile vardır, bu kadar sorumsuzluk olmaz ki!

Konuyla ilgili uzun uzun açıklamalarını yazarsın. Belgelere dayandırırsın. Böyle bir durum görüyorsan her ihtimale karşı sağlık kuruluşuna başvurmasını önerirsin. Direk kanser diyor ya adam!

Bu yazılanlara ben inandım ve endişelendim, çoğu kişi de inanır.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..