Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnternet kafede bir zavallı

İnternet kafede bir zavallı
 

onların laptopu var :)


Ben içeri girince, dudak uçlarından taşan gülümsemenin manasını biliyorum artık... İnternet kafenin sahibi, beni 1 YTL, elimde defter varsa 2 YTL olarak görüyor artık farkındayım... Sigara yasağına da en çok kendileri sevindi... Geçen sene ettiğimiz kavgaların yasal zaferini, bu sene gözlerinde taşıyor… Üstelik o gözler, dudak uçlarından taşan kurnaz gülümsemeye eşlik ediyor... Bir düşünsenize, ne kadar korkunç bir görüntü... işte o kara kuru yüz, bütün ifadeleriyle "Hoş geldin 2 YTL. Sigara da içemeyeceksin, sigara içemediğin için car car konuşamayacaksın da ha ha haaaa, yaşasın kötülük" diyor... Kendimi savaşta yenilmiş, bir zavallı olarak hissediyorum...

Geçen sene dizüstü bilgisayar almadığıma nasılda pişmanım... ne o! Grafik tasarım kursuna gidiyorum, istediğim programları çalıştıracak laptop çok pahalı... Bende kendimi gaza getirmişim, kursta öğrendiklerimi evde çok çalışarak tekrar edeceğim sanıyorum... Kendimi, geleceğin parlayan yıldızı, grafik tasarımcısı olarak hayal ediyorum ve gidip masaüstü bilgisayar alıyorum, 12 ay taksitle... Benden grafiker olmayacağını, ikinci taksiti öderken anlıyorum ama her şey için çok geç... Neyse efendim lafı çok uzattım yine. Ben laptop almak yerine "amannn nereye gidiyorum sanki, birde fazladan para vereceğim" diye söylenip seçimimi masaüstü bilgisayardan yana kullandım (teknolojik aletlerde hep yanlış seçim yaparım zaten örn: aldığım günden beri bozuk olan cep telefonum)

Şu anda Ankara’ da odamda, ismi gibi masa üstünde kuzu kuzu oturuyor o aldığım pc ve eminim masanın kenarındaki vazoyla etraflarına boş boş bakınıp benim dedikodumu yapıyorlar, bense Anamur’ da bir internet kafede blog yazabilmek için cebelleşiyorum...

Kafede bir ben varım, bir de geçen gelişimde benimle laf dalaşına giren çocuklar... Sizde çocuk musunuz yahu, böyle bir günde gelmiş kafede sanal adamları öldürmekle uğraşıyorsunuz... Bir de birbirlerine bağırıyorlar ‘gördün mü oğlum, nasıl öldürdüm’ ağaçlara tırmanmayana, misket yuvarlamayı bilmeyene çocuk mu derim ben... Şimdi de bana bakıp bakıp kikirdiyorlar... Olay şu efendim, geçen gelişimde bu sanal adam öldürme çetesi yine buradaydı, içlerinden en yaramaz olduğunu tahmin ettiğim bana “ Teyzeeeee! Sandalyeni biraz çekseneeee” dedi... Bana teyzeee dedi ya bende ona “yok nineeee” diye carladım... pehhh çetenin diğer elemanı atıldı hemen “ kih kih nine değil yok deve olacaktı oooo, yanlış söyledin teyzeee” diye, ben yine gözlerimden alev saçarak “yok evladım nine nine, nineyim ya ben toplaşın da size masal anlatıyım istersen” dedim... Bunlar başladı gülmeye, birbirlerine sokulup konuşuyorlar bende duyuyorum “teyze dediğine kızdı oğlum...” “ee teyze değil mi” “sus oğlum duyacak şimdiii”

Teyzede olduk, sigarada içemiyorum, rahat rahat yazıda yazamıyorum, yorumda yazamıyorum... Daha fazla dayanamayacağım bu psikolojik baskıya... Ben rakip internet cafeye gidiyorum, orada da bağlantı kopuyor sürekli ama neyse...

Ne olacak yahu bu internet kafelerin hali... :)

Son olarak grafik tasarım kurslarına gitmeye niyetlenen arkadaşlarıma tavsiyede bulunayım da yazının bir amacı olsun. :) Kurslara yığınla para saymak yerine eğitim cdleri alıp evde kendiniz çalışın! Emin olun daha çok şey öğrenirsiniz...

Not: Yazımda ki hatalarımdan dolayı özür dilerim... Tüm blog arkadaşlarıma sevgilerimi iletiyorum... :)

 
Toplam blog
: 19
: 756
Kayıt tarihi
: 03.03.07
 
 

Neşeyle hüzün arasında volta atan, 1979 yılının 4 Eylül çocuğu, arkadaşlarımın arkadaşı, annemin ..