Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
644
 

İşe yaramaz uyuz bir eşeğim...

İşe yaramaz uyuz bir eşeğim...
 

İnsanın kulağını çekecek, yeri geldiğinde ensesinde boza pişirecek birisinin olması lazım.(!)

Nasıl cezalandırmalıyım kendimi?

Alışverişteyim.

Küçük bir sepeti hınca hınç doldurduktan sonra..

Sepettekilerin parasını ödemek için beklemeye başladım..Önümde bir kişi arkamda kuyruk var..

Aldıklarını poşete koymaya çalışan kızla, kasiyer çocuğun arası iyi..

Kız çocuğa asılıyor..Çocuk durumdan memnun..Ben sıra bekliyorum.

Kızın poşetleme işi bir türlü bitmiyor.....(!)

Saman alevi gibiyim ben..

Hani şu içinden ona kadar sayamayıp, patlayanlardan.

Kendi kendine söylenenlerden...Her şey bitince iliklerine kadar pişman olanlardan..

Kız ve çocuğun cilveleşmesi bitip, sıra bana gelince küfür edercesine attım parayı ama kasiyerin manasız bakışlarından mesajı alamadığını anladım..

Hava soğuk, banka soyguncusu telaşında çıktım marketten, poşetlerle arabaya yöneldim…

Sokaklar dar… Sağlı sollu araçlar evlerin önüne park edildiği için arabanızı iğne deliğinden geçirmek zorundasınız…

Burnumdan soluyor bir taftanda yüksek sesle devran’ın gelmişine geçmişine sövüyorum… Hani eşiktekinden başlarsınız ya beşiktekine kadar…

Sülalenin yarısına gelmiştim ki!

Bir adam atladı arabanın önüne, çarpmama ramak kaldı, arkası dönük yürümeye başladı… Uzun boy paltosu kafasında kasketi var…

Bütün gücümle önce frene ardından kornaya bastım.

Korkudan olduğu yerde hopladı adam..

Zıplaması, korkması beni kesmedi…

Adamın yanında durdum..Aranıyorum ya….(!)

Başımı kaldırmadan yüzüne bakmadan, en iğrenç ses tonumla bağırdım…

“ Sana üzülmem, kendime üzülürüm! Merada mı yürüyorsun kardeşim.Oha….Oha! ”

Cama eğildi adam…

Göz göze geldik…

Dilim ağzımı doldurdu..Nefesim kesildi…

“Heeee” dedi adam… Bir elini kulağına götürdü…

“ Sa………….Na………..Üzül………Mem……..Ken……..”

Cümleyi tamamlamaya gücüm

Camı kapattım… Kaçtım oradan; en az doksan yaşındaki amcadan özür dilemeye bile utandım…

***

Hani askerde arkadaşınızın bot boyasını çalarsınızda, adam da boya kutusunun en olmadık yerine adını yazar; yakalanırsınız…

Donla Bölüğün en görünen yerinde sabahtan akşama kadar yüksek sesle bağırtırlar sizi;

“ Arkadaşımın bot boyasını çaldım… Ben adi bir hırsızım!”

“ Arkadaşımın bot boyasını çaldım… Ben adi bir hırsızım!”

“ Arkadaşımın bot boyasını çaldım… Ben adi bir hırsızım!”

Onun gibi!

Ben bir eşeğim…Ben bir eşeğim….Ben var ya işe yaramaz uyuz bir eşeğim…Eşek var ya benim yanımda insan be………………

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kendi kendine gülene ne derler? Okudukça gülmem arttı. Sayenizde güldüm sağolun. Kalp krizi geçiren insanlar A gurubu imiş. Çabuk parlayan, sürekli kızan, öfkesini kontrol edemeyen. Aman Ali bey, gerekirse bu konuda yardım alın, ömrünüz uzasın. Sevgilerimle...

narçiçeği 
 14.02.2008 16:58
Cevap :
Hımm benim kan grubum AB Rh pozitif….Belki ben iki gruba birden giriyorumdur…Yazı ile ilgili sayfamda yayımlamadığım daha doğrusu yayımlayamayacağım mesajlar ve e-mailler aldım…Bir metot buldum bildiğiniz gibi değil…Süper işe yarıyor….Metodu insanlara anlatamayacağım için “Öfkeni ne yaptın?” diye soranlara…..İçimden ona kadar sayıyorum diye cevap veriyorum…Görüneyim ben birine değil mi? Selamlar…..  14.02.2008 18:28
 

Haklısın kendine bu kadar kızmakta, ama yaşam şartları bizi böyle yapan... Önemli olan yapılan hareketin yanlış olduğunu anlamak, bir dahaki seferde bu olayı hatırlayıp da daha sakin olacağına eminim, hem benim tanıdığım Ali bu değil, bir anlık fevri bir davranışla eşek olacak değilsin a şirin çocuk... Sevgilerimle...

Sema Sener 
 12.02.2008 16:47
Cevap :
Tabi tabii.....Her gün İngilizce sayıyorum, Almanca sayıyorum....Öfkem kontrol altında yani...:)  13.02.2008 14:25
 

ders çıkartabiliyorsan sen? hala insansın dmeektir be Ali.Bundan sonrası için iyi bir ders ve imtihan olmuş yaşladıkların.Ha çok bilmişlik gibi olmasın ama korna'yı unut bence öylesi daha güzel oluyor inan ki.

yekruseha 
 12.02.2008 10:50
Cevap :
Kornayı unutsam arabanın kaputunda dedeyi gezdireceğim...Çuvaldız....Çuvaldız...  12.02.2008 13:39
 

Sn.Gülcü; İnsanların, çevrelerinde olup biten olayları algılama hassasiyetleri, içinde bulundukları ruh haliyle de doğru orantılıdır, diye düşünüyorum. Soğuk bir havada, market kuyruğunda, birileri flört edecek diye, sizin elinizde paketlerle saatlerce beklemeniz veya kulakları ağır işiten yaşlı bir amcaya kendini kollamadığı için sinirlenmeniz gayet doğal tepkiler, aslında. Bu tip olayları, kimi zaman hoşgörüyle karşılarken, kimi zaman sert tepkiler verebiliriz. Lütfen kötü hissetmeyin, insanlık hali, herşey mümkündür. Esen kalın..

Dolmakalem 
 11.02.2008 17:28
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1269
Toplam yorum
: 7729
Toplam mesaj
: 187
Ort. okunma sayısı
: 1083
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster