Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

İşe yaramaz uyuz bir eşeğim...

İşe yaramaz uyuz bir eşeğim...
 

İnsanın kulağını çekecek, yeri geldiğinde ensesinde boza pişirecek birisinin olması lazım.(!)

Nasıl cezalandırmalıyım kendimi?

Alışverişteyim.

Küçük bir sepeti hınca hınç doldurduktan sonra..

Sepettekilerin parasını ödemek için beklemeye başladım..Önümde bir kişi arkamda kuyruk var..

Aldıklarını poşete koymaya çalışan kızla, kasiyer çocuğun arası iyi..

Kız çocuğa asılıyor..Çocuk durumdan memnun..Ben sıra bekliyorum.

Kızın poşetleme işi bir türlü bitmiyor.....(!)

Saman alevi gibiyim ben..

Hani şu içinden ona kadar sayamayıp, patlayanlardan.

Kendi kendine söylenenlerden...Her şey bitince iliklerine kadar pişman olanlardan..

Kız ve çocuğun cilveleşmesi bitip, sıra bana gelince küfür edercesine attım parayı ama kasiyerin manasız bakışlarından mesajı alamadığını anladım..

Hava soğuk, banka soyguncusu telaşında çıktım marketten, poşetlerle arabaya yöneldim…

Sokaklar dar… Sağlı sollu araçlar evlerin önüne park edildiği için arabanızı iğne deliğinden geçirmek zorundasınız…

Burnumdan soluyor bir taftanda yüksek sesle devran’ın gelmişine geçmişine sövüyorum… Hani eşiktekinden başlarsınız ya beşiktekine kadar…

Sülalenin yarısına gelmiştim ki!

Bir adam atladı arabanın önüne, çarpmama ramak kaldı, arkası dönük yürümeye başladı… Uzun boy paltosu kafasında kasketi var…

Bütün gücümle önce frene ardından kornaya bastım.

Korkudan olduğu yerde hopladı adam..

Zıplaması, korkması beni kesmedi…

Adamın yanında durdum..Aranıyorum ya….(!)

Başımı kaldırmadan yüzüne bakmadan, en iğrenç ses tonumla bağırdım…

“ Sana üzülmem, kendime üzülürüm! Merada mı yürüyorsun kardeşim.Oha….Oha! ”

Cama eğildi adam…

Göz göze geldik…

Dilim ağzımı doldurdu..Nefesim kesildi…

“Heeee” dedi adam… Bir elini kulağına götürdü…

“ Sa………….Na………..Üzül………Mem……..Ken……..”

Cümleyi tamamlamaya gücüm

Camı kapattım… Kaçtım oradan; en az doksan yaşındaki amcadan özür dilemeye bile utandım…

***

Hani askerde arkadaşınızın bot boyasını çalarsınızda, adam da boya kutusunun en olmadık yerine adını yazar; yakalanırsınız…

Donla Bölüğün en görünen yerinde sabahtan akşama kadar yüksek sesle bağırtırlar sizi;

“ Arkadaşımın bot boyasını çaldım… Ben adi bir hırsızım!”

“ Arkadaşımın bot boyasını çaldım… Ben adi bir hırsızım!”

“ Arkadaşımın bot boyasını çaldım… Ben adi bir hırsızım!”

Onun gibi!

Ben bir eşeğim…Ben bir eşeğim….Ben var ya işe yaramaz uyuz bir eşeğim…Eşek var ya benim yanımda insan be………………

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..