Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Işığını bulmak...

Işığını bulmak...
 

Gözleriniz karanlığa alışmışsa eğer, o zaman ışığa hiç ihtiyaç duymuyorsunuz… Karanlıkta yolunuzu bulabiliyor ve karanlıktan güç alıyorsunuz… Kimbilir, belki bu büyük bir yetenektir, herkesin sahip olmayı isteyeceği türden… Belki de bir erdemdir, azla yetinmeyi bilmeye karşılık gelen…

Karanlığın yorumları benim hoşuma gitmiştir her zaman için… O yüzden vereceğim böylesi örnekleri iştahımı kabrta kabarta vermeye devam edebilirim… Ama bu sefer bilinçli olarak yarıda keseceğim yapmayı sevdiğim böylesi bir örnek verme işini…

Çünkü bu günkü işim tamamiyle ışıkla ve ışığın gücüyle dostlarım… Yani karanlıktan arınmış, karanlığı yırtıp özgür kalmış ışığın önü bucağı alınamayacak sonsuz gücüyle… Herşeyi daha görünür kılan ve bilinmezi en bilinir varlık kılan ışığa övgüler düzeceğim yüksek müsadelerinizle…

Çünkü artık karanlıktan ve bir şeyleri bulmaya çalışırken, etrafa çarpıp durmaktan sıkıldım… Bıktım usandım, karanlık havaların ve oyunların insanı olmaktan… Aslında o pis ve karanlık işlerin sahibi ben değilim… Hiçbiri benim başımın altından çıkmıyor…

Ama bir şekilde, hepsi hayatımın içinde ve beni yaşamdan lezzet almaktan yıldırıyor… O yüzden bu günden itibaren savaş açtım karanlıklara ve karanlık ruhlu insanlara… Işığını bulmanın ne kadar zor olduğunu bilsem de, hiç bir mutluluğun kolay kolay elde edilmediğini biliyorum…

Gözlerimizi kör edecek kadar olmasa da, kararında ışığın savunucusuyum artık… Gündüzlerin açık yürekli insanıyım, içi dışı bir olan… Saklayacak hiçbir şeyim yok içtan pazarlıklı insanlar gibi… Dolayısıyla, soluk soluğa geçecek bir yaşantı yerine, yüreme temposunda dingin bir hayatım olsun istiyorum…

Bütün geceleri ve zifiri karanlıkları elimin tersiyle itip, sadece ama sadece ışığımı bulmak istiyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/isigini-bulmak/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..