Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Diş Hekimi Can Sağlat

http://blog.milliyet.com.tr/dis

18 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Işıksız

Işıksız
 

Işık girmedi odama ne zamandır

Hiç meltem esmedi ki üzerimden keyifli olayım.

Güneşi batarken göremedim dağların arkasından

Doğuşuna nasıl şahit olayım.

Sular akarken taşların üzerinden

Duyamadım ki sesini.

Esmeyen meltem getirmedi çiçekleri önüme

Kokusunu alamadım onların.

Yıllarca yaşadım da ne oldu

Aslında hiç birşey yapmadım.

Binlere şifa verirken

Kendi şifamı veremedim.

Hayat o kadar yavaş ki

Yine de hızına yetişemedim.

Bak gökyüzüne ne çok yıldız var

Peki neden sadece biri en parlak.

Yağmur hep sağnak yağdı onca yıldır

Ama sesi hiç gelmedi ki kulağıma.

Işık hala yok

Mezarımdan ne farkı var ki

Sadece toprağın kokusu

Cansız bedenim

Pamuklu kefenim

Eksik...

 
Toplam blog
: 10
: 32072
Kayıt tarihi
: 14.11.06
 
 

1974 yılında İstanbulda doğdum. İlk ve orta okulu ilköğretim okulunda okuduktan sonra 1988 - 92 y..