Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Işıksızım

Işıksızım
 

Sensiz kimsesizim


Issızım, ışıksızım gittin gideli,

Ölü bir kentin karanlık sokaklarında

Kaybolan parçamı arıyorum.

Çınar yaprakları kaplamış

Adana’nın taştan yollarını,

Yıldızlar bile taşınıyor

Senli memleketlere…

 

Hiç bu kadar yalnız hissetmemiştim kendimi,

Sensiz kalmamıştım ki ben!

Kalabalıklar içinde yalnızmışım,

Kimsesizmişim meğer!

Ne zamanki el salladın son kez

Evinin ışığı söndü gözlerimde…

Sana güle güle derken

Ben de bende kalmadım aslında…

 

Yol ayrımıdır,

Yaraya tuz basmak gerek.

Farklı yönlerde yürürken

Şehrin sokakları karanlık,

Bense yalnızım, uykusuzum,

Beklentisizim,

Çaresizim, ışıksızım artık!

Sensiz kimsesizim,

Üşüyorum!

 

HARİKA UFUK

ADANA

21.12.2011

SAAT: 11.30

 

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..