Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '18

 
Kategori
Anneler Günü
 

İstanbul’dan Cennetteki Anneme

İstanbul’dan Cennetteki Anneme
 

Annem aklıma gelir bir de İstanbul,
Vefa semti gelir hemen Fatih gelir.
Süleymaniye gelir, tahtalı evimiz gelir
Köşebaşında oturan Romanlar gelir.
 
Çakmak gazı dolduran Ahmet amca
Leyenci Osman ile Bakkal Rıza
"Buz gibi soğuk sudan içen" diyerek
Su satardım henüz küçük yaşlarda
 
Annem de demir tas ile yıkardı beni
Küçükken hep yaramaz mışım belli
Yinede yaşama sebebimsin derdi
Öperken bile koklardı hep beni
 
Bilyeliyle kayardık fetva yokuşundan
Kokusu Haliçten, Rüzgarı Boğaz’dan
Eminönü inerdik Gülhane parkından
‘Çabuk eve' derdi Annem akşam olmadan
 
Yer sofrasında yerdik yemeği annemle
Alnımızın terinden, elimizin emeğinden
Bulgur kokusu, soğan kokusu derinden
Vefa bozası içerdik üstü leblebiden
 
Annesi olmayanın babası da olmazmış
Halini ahvalini soran olmazmış
Annesizlerin bir yanı hep eksik kalırmış
Gerçek sevgiler de cennete saklanmış
 
Erken gidince Anne öksüz kaldım
Annesiz de büyürüm sandım
Yanındayım diyenlere kandım
Dik başımla boynu bükük kaldım
 
İstanbul’dan sana ve cennete selam olsun Anne.
 
Anneler günümüz kutlu olsun.
 
Saygı ve hürmetle 
 
Toplam blog
: 48
: 286
Kayıt tarihi
: 19.11.17
 
 

Aslen Malatyalı olup 1978'de İstanbul'un Fatih ilçesinde Vefa semtinde doğdu. Özel sektördeki baz..