Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '13

     
    Kategori
    Şiir
     

    İstanbul'un gözleri

    İstanbul'un gözlerinden bakıyorum sana
    Bu şehrin sokaklarında barınırcasına
    Her köşesinde,sen ve ben varken
    Mavi kıyılarında martı sesleri,
    Gizli gizli ağladıgım geceleri
    Bir tek sen geliyorsun aklıma
    Adım,adım bilirim her caddesini,sokagını.
    Bir el dokunur omuzuma
    Döner bakarım bir an içim gider
    O el sen ol diye
    Issız oldugumda ve sensizligimde
    İlk kaçıp gittigim Kızkulesi
    Orda senli hayallerime
    Dalarımda göz yaşlarımı bırakıvaririm rıhtımına
    Karanlık sulueti çöktügünde bu şehrin üzerine
    Aşk'ta bir başka,hasret bambaşka
    Çözemedigim bir tılsım var bu şehirde
    Derin bir acının gölgesinde
    Meyhanelerinden yükselen bir şarkı nakaratında
    Sokaktan eşlik ederim burkula burkula
    Hasret rüzgarları poyraz eser yeditepesinde
    Bir hatıra gömdüm İstanbul bogazının
    Mavimsi sularına
    Borçlusun bana İstanbul.
    Geçmişimden gelecegime
    İstanbul'un gözleri ile bakıyorum sana
    Yalın ve sukunet ile,
    Siyah bir geceyi,beyaza boyarcasına
    Çizdigim karanlık tualimdeki
    Sessizligime
    Adı hüsran,dert bana
    Bu gece gözlerim kapalı
    İstanbul'un gözleri ile bakıyorum sana
     
    Toplam blog
    : 1
    : 70
    Kayıt tarihi
    : 24.01.13
     
     

    1984 Roma dogumluyum aslen İzmir'liyim. Marmara üniversitesi iletişim mezunuyum ..