Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Müzik
 

İşte bu! Tebrikler Emre Aydın!

İşte bu! Tebrikler Emre Aydın!
 

Ben size demedim mi?! Bu çocuk çok iş yapar ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=11048) demedim mi bundan tam iki yıl önce?! Sevincimden ne yazayım bilemedim. Öyle bir gururlandım ki meslektaşımla. Tekrar tekrar tebrik ediyorum seni Emre Aydın!

Neden mi? Çünkü dün MTV Avrupa Müzik ödülleri dağıtıldı. Ve Emre Aydın göğsümüzü kabartarak Avrupa' nın En İyi Sanatçısı ödülüne layık görüldü. Bize de onu defalarca tebrik etmek kaldı. Önce bundan bir kaç yıl evvel Eurovision' da aldığı birincilikle Sertab Erener, şimdi de Emre Aydın. Türk sanatçılarımızın yolu dünyaya iyice açılmıyor mu sizce? İşte bu, muhteşem bir takım çalışmasının, emeğin, disiplinin ve yeteneğin başarısıdır. Emre' yi ve onu buralara getiren tüm ekibini defalarca kutluyorum.

Tebrikler Emre Aydın! Yolun daha da açık olsun! ¦


Sonuçların açıklandığı anı ve Emre' nin heyecanını aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

http://www.emreaydin.com.tr/index1.html
 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..