Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güle güle minik melek...

Güle güle minik melek...
 

merhaba
aslında bu haberi vermek çok güç ama ne olur üzülmeyin ben şu anda ne yaptığımı bile bilemez haldeyim sayfamı açıyorum yazı yazmak istiyorum olmuyor malesef erayı ekimin 26 sında kaybettim herşey yolunda derken birden bire tümör beyne sıçradı beyin ameliyatı oldu ancak 3 gün yaşayabildi ne olur üzülmeyin yaptıklarınız için çok teşekkür ederim eray şinmdi melek oldu hoşçakalın.

Az evvel okuduğum bu mesajla yıkıldım adeta. Üzülmeyin demiş baba, üzülmemek elde mi? Bana kameradan gülücükler, öpücükler atan o güzel bebeği nasıl unutur ve gidişine nasıl üzülmem ki? :(

Hatırlarsınız değil mi? Ferdi için savaş verdiğimiz sıralarda bir miniğimiz daha vardı kanserle boğuşan. 3 yaşındaydı. Ona yardım edebilmek için çırpınmış ama çok da fazla bir şey yapamamıştık. Babasıyla sürdürdüğümüz mesaj trafiği hep iyi yolda ilerliyordu. En son mesaj, " müjde, kurtuldu artık!" olmuştu ve ben sevinçten havalara uçmuştum.

Ama geçiciymiş sevinmelerimiz... Minik Eray... Gitmiş... Kaybetmişiz...

Nasıl dayanılır ki bu acıya? Sonsuz sabır diliyorum sevgili anne ve babasına. Bu hallerde yazacak pek fazla şey bulamam ben. Güle güle minik Eray...

( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=18188 )

Ferdi kadar şanslı olmayabilir demişim başlığına... Sahi be Ferdi, sen nerelerdesin? İyi misin, sağlıklı mısın? Okursan mesaj at bana e mi?

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..