Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Futbol
 

İşte Fatih'in aslanları!

İşte Fatih'in aslanları!
 

Kıymayın efendiler dedik ama maalesef anlamadılar. Toplumda herkes teknik direktör kardeşim. Ağzını açtı mı herkes takım kuruyor takım bozuyor. Rahmetli Uğur Mumcu boşuna dememişti bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyoruz diye. Niye kimse bilmiyorum, anlamıyorum diyemiyor, çok mu zor yav. Bilmeden anlamadan ahkâm kesenler, ne kadar komik duruma düştüklerinin farkındalar mı acaba. İşte Fatih Terim işte milli takım destan yazdılar gene.

Gene milyonları sokağa döktüler, Gene televizyonlara çıkıp mağrur, kendini beğenmiş beğenmiş röportajlar veriyor. Ben aynı görüşü benimsemiyorum, sevmiyor da olabilirim ama bunlar önemli değil ki arkadaşlar, adam aslanlar gibi çeyrek finalde. İster şans deyin ister başka bir şey ne derseniz deyin. Adam bu işi biliyor kardeşim biliyor. Boş verin Fatih terim in kariyerini sorgulamayı, çekin elinizi, ayağınızı ve ağzınızı rahat bırakın milli takımı ve fatih hocayı da şöyle bir ağız tadıyla final oynayalım.

www.itp.tv.tr

 
Toplam blog
: 65
: 1528
Kayıt tarihi
: 08.02.08
 
 

Ben Ankara'nın Polatlı ilçesinde 1962 yılında doğdum. Tahsil hayatımı Ankara'da tamamladıktan ve ..